• سه‌شنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401010903630
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک فعال سیاسی:

کشور نیازمندان مدیران جوان و انقلابی است

کشور نیازمندان مدیران جوان و انقلابی است

ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رویکرد کشور نسبت به نخبگان و به کارگیری مدیران جوان و انقلابی باید تغییر کند، چراکه ایران فرماندهان و مدیران اجرایی تازه‌نفس و پر امید می‌خواهد.

مهدی شاکران در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین نقاط ضعف و قوت سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: معتقدم در سال ۱۴۰۰، برگزاری یک انتخابات ریاست جمهوری سالم و مشارکت مردم با وجود تمام مشکلات، ناکارآمدی‌ها و شرایط کرونایی، انتقال آرام دولت، واکسیناسیون گسترده مردمی و نجات از پیک‌های وحشتناک کرونا، عضویت در پیمان شانگهای و مدیریت مذاکرات در عین پیش‌برد برنامه‌های هسته‌ای و برخی دیگر از تصمیمات خوب دولت در حوزه کسب و کار و مسکن را می‌توان از جمله نقاط مثبت سال گذشته ارزیابی کرد.

وی افزود: نقاط ضعف این سال به نظر بنده، روند کند تغییرات در حوزه دولت، عدم جابجایی برخی مدیران میانی که هنوز باعث ناکارآمدی در حوزه مربوطه هستند، پرداختن مجلس به برخی طرح‌های غیرضروری، و رکود تورمی شش ماهه دوم سال را می‌توان از نقاط ضعف امسال برشمرد.

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت استان اصفهان درباره سیاست‌های اتخاذی در سال جدید، گفت: نباید پاشنه بر همان در دولت قبل بچرخد و بدون شک نیاز به تحول جدی در سطوح مدیران میانی و انقلابی با رویکرد جدید داریم. باید باور کنیم که کشور ۸ سال درگیر سخت‌ترین جنگ اقتصادی با فرماندهان نابلد بوده که موتور حرکتی مادی و معنوی کشور را دچار فرسودگی کرده است.

شاکران گفت: نیاز به تحول جدی در سیاست‌های اقتصادی و افراد مجری این سیاست‌ها داریم. مجلس باید تمرکز خود را از روی مسائل فرعی به مسائل اصلی معطوف کند، قوانین بدون پشتوانه و یا غیرعملیاتی تصویب نکند و اگر قانونی تصویب کرد پیگیر اجرای آن باشد. تکلیف مذاکرات باید سریع روشن شود،‌ شرطی شدن جامعه و اقتصاد سم مهلکی است که میراث برجام و برجامیان است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد نسبت به نخبگان و به کارگیری مدیران جوان و انقلابی باید تغییر کند، چراکه کشور فرماندهان و مدیران اجرایی تازه نفس و پر امید می‌خواهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha