• جمعه / ۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401010501752
  • خبرنگار : 50188

افزایش 23 درصدی ورود خودرو به رفسنجان در نوروز امسال

افزایش 23 درصدی ورود خودرو به رفسنجان در نوروز امسال

ایسنا/کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رفسنجان از افزایش 23 درصدی خودروهای ورودی به شهرستان رفسنجان به نسبت مشابه سال گذشته خبر داد.

یوسف محمدی‌سادات در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به کاهش نسبی شیوع کرونا در کشور در چند روز گذشته شاهد افزایش ورود خودرو با پلاک‌های غیربومی به رفسنجان بودیم.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته ورود خودرو به رفسنجان با افزایش مواجه شده است، افزود: از 25 اسفندماه تا امروز چهار فروردین بیش از 200 هزار خودرو از مبادی ورودی مختلف وارد رفسنجان شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان بیشترین میزان ورودی خودرو به رفسنجان را در محور انار به رفسنجان ومحورسرچشمه به رفسنجان معرفی و اظهار کرد: در چند روز گذشته همچنین بیش از 230 هزار وسیله نقلیه از شهرستان رفسنجان خارج شده است.

محمدی با اشاره به تفکیک خودروهای ورودی در محورهای مواصلاتی رفسنجان، خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، در محور باغین به رفسنجان 41 هزار و 248 خودرو وارد رفسنجان شده که نسبت به سال گذشته 26 درصد کمتر بوده است، در محور انار به رفسنجان 60 هزار و 361 دستگاه خودرو وارد رفسنجان شده که نسبت به سال گذشته 62درصد رشد دارد،درمحورسرچشمه به رفسنجان28هزارو696دستگاه خودروواردشده که63 در صد رشددارد.محور نوق به رفسنجان 37 هزار و 98دستگاه خودرو وارد شده که 12 درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل بوده است، همچنین از محور زرند به رفسنجان 30 هزار و 290 دستگاه خودرو وارد رفسنجان شده که 16 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان ادامه داد: طی این مدت همچنین در محور رفسنجان به باغین 76 هزار و 590 دستگاه تردد داشته اند که 17 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، در محور رفسنجان به انار 56 هزار و 625 خودرو تردد کرده که 23درصد رشد را نشان می دهد، در محور رفسنجان به نوق نیز 39 هزار و 239 دستگاه خودرو تردد کرده که هفت دهم درصد کمتر از سال گذشته بوده است.

محمدی بیان کرد: در محور رفسنجان به سرچشمه نیز 38 هزار و 600 خودرو تردد داشته که چهار دهم درصد رشد را نشان می دهد و در محور رفسنجان به زرند نیز 29 هزار و 621 خودرو تردد کرده که 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد را نشان می دهد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان تصریح کرد: در مجموع حجم خودروهای ورودی به شهرستان رفسنجان به نسبت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی اداره راهداری رفسنجان از 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد، عنوان کرد: طرح نوروزی در این شهرستان به بهترین نحو ممکن در حال انجام است و در این ایام کشیک نوروزی را داریم و همکاران ما روزانه از 7 صبح تا 20 شب به گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی رفسنجان می‌پردازند و امور راهداری را پیگیری می کنند.

محمدی در پایان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در روزهای آغازین سال نو خدایی نکرده با یک غفلت خانواده‌ای عزادار نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha