• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403063019722
  • خبرنگار : 30192

گاریدو: هدف ما بردن است و زمانی که می‌بریم شاد هستیم

گاریدو: هدف ما بردن است و زمانی که می‌بریم شاد هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: هدف ما بردن است و زمانی که می‌بریم شاد هستیم، تلاش زیادی کردیم. امروز به تمام تیم تبریک می‌گویم.

به گزارش ایسنا، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر آلومینیوم گفت: هدف ما بردن است و زمانی که می‌بریم شاد هستیم، تلاش زیادی کردیم. امروز به تمام تیم تبریک می‌گویم. سختی‌هایی را که ممکن است تیم حریف در زمین ایجاد کند می‌شناسیم. ما می‌دانیم که حریفان ما می‌آیند تا بازی را برای ما سخت کنند. بازی را با گل سریع شروع کردیم. پنالتی خیلی واضح بود. به این ترتیب اگر شما زود گل بزنید بازی تغییر خواهد کرد. فکر می‌کنید بازی را بردید و حریف کار بیشتری انجام می‌دهد و در این دقایق مهم است که به گل دوم برسیم. نیمه اول نتوانستیم گل دوم را بزنیم و نیمه دوم این نکته مهم بود که به گل دوم برسیم. به خاطر بازی که در عربستان داشتیم، خسته به این بازی رسیدیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تغییراتی‌ که در نیمه دوم ایجاد شد مهم بودند برای اینکه حس تازگی به تیم دادند. در قسمت هجومی می‌خواستیم گل بزنیم و با تغییراتی که داشتیم، می‌دانستیم بازی را می‌بریم. یک گل ما را قبول نکردند که نمی‌توانم ارزیابی کنم. اگر واقعا داور سوت زده پس خطا بوده،‌ نمی‌دانم چه چیزی در VAR دیدند که آن را رد کردند. به تیم بابت این برد تبریک می‌گویم. در داخل تیم همه باید متوجه شوند که سختی وجود دارد و برای تلاشی که داشتیم ارزش قائل شوند تا تیم در همه جوانب پیشرفت کند.

گاریدو در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر بازی دادن به فرشاد فرجی در غیاب ایوب العملود گفت: فرشاد فرجی، بازیکن بزرگی است و همیشه در خدمت تیم است و زمانی که بازی نمی‌کند احترام می‌گذارد. امروز نیاز بود که دفاع راست بازی کند. آنچه من دیدم بازی خیلی خوبی انجام داد و به تیم کمک کرد تا بازی را ببریم. شرایط او با العملود متفاوت است. العملود هجومی‌تر است و فرشاد آنچه نیاز بود به تیم داد. او یک بازیکن حرفه‌ای است. در دو روز آینده درباره العملود بیشتر خواهید فهمید.

او ادامه داد: بردن بازی همیشه خیلی سخت است. در این بازی نیاز بود که گل دوم را بزنیم. نیمه دوم فضای بیشتری پشت دفاع تیم حریف ایجاد شد که در یکی از موقعیت‌ها علیپور استفاده کرد و گل زد. اعتماد به نفس او با این گل بیشتر خواهد شد. عملکرد او خوب است اما مهاجم وقتی گل نزند، ناراحت است و به زمان نیاز دارد تا خودش را پیدا کند. این گل برای او خیلی مهم است.

گاریدو درباره بازی ندادن به ژوائو مهاجم جدید پرسپولیس گفت: باید متوجه این موضوع بشویم که کدام بازیکن شرایط بازی را دارد. من فردی هستم که تمرینات را می‌بیند و می‌دانم هرکس چه شرایطی دارد. برخی مواقع برخی از من می‌خواهند که بازیکنی را بازی دهم اما من از آمادگی بازیکنانم اطلاع دارم. سه مهاجم داریم و ترکیب ما قوی است. همه بازیکنان باید در شرایط ایده‌آل باشند تا وقتی به آنها بازی می‌دهیم بهترین عملکرد خود را نشان دهند. وقتی بازیکنی انگیزه خود را از دست بدهد شانسی ندارد که بازی کند. وقتی که نمی‌تواند درک کند که ذخیره باشد پس نمی‌تواند بازی کند، زمانی می‌توانید بگویید یک بازیکن بازی کند که در یک دقیقه هم که بازی می‌کند، همه وجود خود را بگذارد. من هر روز دارم کار می‌کنم و می‌دانم که هر فردی در چه حد از آمادگی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha