• دوشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400122318676
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رفع مشکلات ترافیکی بیرجند؛ نیازمند احداث تقاطع غیرهمسطح

رفع مشکلات ترافیکی بیرجند؛ نیازمند احداث تقاطع غیرهمسطح

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: رفع مشکلات ترافیکی بیرجند نیازمند احداث تقاطع غیرهمسطح است.

علیرضا عباس‌زاده، امروز دوشنبه ۲۳ اسفند در آیین افتتاح بوستان خطی مهر و آیلند خیابان ظفر بیرجند اظهار کرد: باید پروژه‌های مورد نیاز و شاخص شهر بیرجند شناسایی و اهتمام ویژه شهرداری بیرجند و با همکاری استانداری تکمیل این طرح‌ها باشد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه تفاوت بین شمال و جنوب شهر بیرجند جزو معظلات و مباحث اجتماعی بیرجند است که نیازمند فرهنگ‌سازی است، تصریح کرد: شهر بیرجند از امکانات و زیرساخت‌های رفاهی خوبی برخوردار نیست که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی است.

عباس‌زاده بیان کرد: مرکز رفاهی، شهربازی و پارک آبی مدرن و مراکز تفریحی پیشرفته برای حدود یک میلیون جمعیت استان در شهر بیرجند به عنوان مرکز استان نیاز داریم و احداث آن جزو وظایف ما در مدیریت شهری است.

وی گفت: برخی مسائل و معضلات مدیریت شهری از جمله وجود صنوف آلاینده را در شهر بیرجند داریم که انتقال آن جزو تکلیف قانونی مدیرت شهری است، باید با همکاری شهرداری و شورای شهر بیرجند اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه انتقال پادگان صفر4 بیرجند از دغدغه و درخواست شهروندان بیرجند است، تصریح کرد: انتقال پادگان در دست بررسی است و اقدامات لازم در حال انجام است.

عباس‌زاده بیان کرد: در بهره‌برداری خوب و مناسب از منطقه بند دره بیرجند دچار مسائل و مشکلاتی هستیم، معضلات مالکیتی، اجرایی و عملیاتی در طرح وجود دارد که باید با همراهی شهرداری به نفع شهروندان برای استفاده عمومی این مجموعه به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه اولویت شهر بیرجند در اجرای طرح‌های عمرانی به خصوص پروژه کوچک مقایس مشخص و اجرایی شود، اظهار کرد: در مدیریت شهری وظیفه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در کنار هم داریم که باید در راستای توسعه همه این موارد حرکت کنیم و نباید در کنار کارهای عمرانی از کارهای فرهنگی غافل شویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: زیبنده نیست که مردم در شهر بیرجند از امکانات اولیه رفاهی برخوردار نباشند از هیچ کمکی در راستای مدیریت شهر بیرجند دریغ نخواهیم کرد و همکاری لازم را خواهیم داشت.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه سفر رییس جمهوری و هیات دولت به خراسان جنوبی و اینکه این سفر مصوبات خیلی خوبی برای استان در پی داشته است، بیان کرد: در حوزه مدیریت شهری هم برکات این سفر با تخصیص اعتبار خودش را نشان خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha