• جمعه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400122016025
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

با هرگونه تخلف احتمالی در شوراها به شدت برخورد می‌شود

با هرگونه تخلف احتمالی در شوراها به شدت برخورد می‌شود

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تأکید بر لزوم وفاق، انسجام و همراهی و همدلی در شوراهای اسلامی استان تاکید کرد: منافع مردم و مدیریت شهری مطلوب برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در اولویت قرار دارد و مشکلات برخی از اعضای شوراها نباید در ارائه خدمات به مردم خللی ایجاد کند.

بهمن امیری مقدم در جلسه هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان کرمانشاه که به منظور رسیدگی به شکایات مبنی بر انحراف شوراها از وظایف قانونی و بررسی برخی تخلفات اعضاء برگزار شد؛ تصریح کرد: جلسات شوراها باید بر اساس فرآیندهای قانونی برگزار شود و با تخلف ها و تخطی ها به شدت برخورد می شود.

وی افزود: نظم و انضباط در انجام امور بسیار مهم است و با هرگونه رفتاری که تصمیمات مدیریت شهری را دچار وقفه کند؛ بر اساس قانون برخورد و حتما در هیات حل اختلاف بررسی می شود.

استاندار کرمانشاه گفت: اعضای هیأت حل اختلاف بر این مهم تأکید دارند که با افراد دارای تخلف بر اساس ادله و مستندات با  قاطعیت برخورد شود ودر این نشست ها به مشکلات ایجاد شده توسط برخی اعضای شوراها رسیدگی و برای برخورد قانونی با خاطیان اقدام خواهد شد.

مقام ارشد استان خاطرنشان ساخت: از شوراهایی که در شهرستان تحول ایجاد کنند و زمینه ارائه مدیریت مطلوب شهری را با مشارکت مردم فراهم کنند، به صورت ویژه حمایت می کنیم.

استاندار کرمانشاه از برخورد با رفتارهایی که با هدف از رسمیت انداختن جلسات قانونی شوراها می شود خبر داد و گفت: اینکه عضوی در نشست حاضر شود و در صورت تصویب مصوبه خلاف نظرشخصی خود اقدام به ترک جلسه با هدف از رسمیت انداختن نشست داشته باشد، به هیچ وجه قابل قبول نیست و حتما با صدور آرای قاطع این موضوع مدیریت می شود، زیرا مردم به عمران و آبادانی شهرها رای داده اند.

وی تأکید کرد: در بررسی تخلفات سریعا رای صادر و به مراجع قانونی ارسال می شود و هرگونه اخلال در برگزاری جلسات علاوه برصراحت قانون به لحاظ اخلاقی و احترام به رأی مردم نیز نکوهش می شود.

بررسی شکایات مطرح شده در خصوص شوراهای شهر جوانرود، ثلاث باباجانی و کرمانشاه

به گزارش ایسنا، سعید سلیم ساسانی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و دبیر هیأت حل اختلاف استان نیز از بررسی و رسیدگی به شکایات مطرح شده در خصوص شوراهای شهرهای جوانرود، ثلاث باباجانی و کرمانشاه خبر داد و گفت: در جلسه 4 ساعته امروز علاوه بر بررسی مستندات ارائه شده؛ اظهارات اعضای شورایی که بر اساس شکایات تخلف داشته اند نیز شنیده و در این خصوص تصمیم گیری شد.

وی افزود: در شهر کرمانشاه به موارد اصرار بر مصوبه شورای اسلامی شهر رسیدگی شد که دارای مشکلاتی بر اساس فرآیندهای قانونی بود.

وی ادامه داد: همچنین پرونده دو عضو شورای اسلامی شهر جوانرود و هیأت رییسه شهرستان جوانرود نیز بررسی شد و درادامه به مستندات شکایات دو عضو شورای شهر میرآباد رسیدگی و در نهایت مشکلات شورای شهر ماهیدشت با تعیین ضرب الاجل برای تصمیم گیری در خصوص تعیین تکلیف مدیریت شهر بررسی شد و تصمیم های لازم اتخاذ و صدور آرا در دو شهرستان در جلسه بعدی پس از اخذ استعلام های نهادهای متولی و نظارتی صادر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha