• سه‌شنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400121008024
  • خبرنگار : 50477

شهردار رامیان تصریح کرد:

نصب اِلمان ایثارگران در کوچه‌ ای با ۲۸ ایثارگر/ جاودانگی نام شهدا در کوچه‌های رامیان

نصب اِلمان ایثارگران در کوچه‌ ای با ۲۸ ایثارگر/ جاودانگی نام شهدا در کوچه‌های رامیان

ایسنا/گلستان شهردار رامیان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح این شهر، گفت: اِلِمان ایثارگران در کوچه ای با ۲۸ خانواده ایثارگر در شهر رامیان نصب شد.

شهرام سعیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه شهر رامیان با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار نفر، مساحتی در حدود  ۳۲۰ هکتار و حریم ۳۲۶۰ هکتاری در شرق استان گلستان قرار دارد، اظهار کرد: در طول ۴ ماه مدیریت بنده در شهرداری علاوه بر اینکه حدود ۳۵۰ میلیون تومان از بدهی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی شهرداری در دوره قبل پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در ۴ ماه  گذشته ۴ دستگاه خودرو از قبیل یک دستگاه پژوپارس، یک دستگاه ماشین زباله هیوندای هشت تن، یک دستگاه تراکتور و یک دستگاه بیل بکهو ایتالیایی خریداری کرده ایم، افزود: در آستانه نوروز ۱۴۰۱ نیز رنگ آمیزی، پاکسازی پارک های شهر و آماده سازی پارک تاشه برای شهرواندان و مسافران در دست اقدام است.

شهردار رامیان با تاکید بر اینکه گسترش و توسعه حدود ۳ برابری فضای تبلیغات محیطی شهر از دیگر فعالیت های شهرداری است، خاطرنشان کرد: عملیات خاکبرداری و تسطیح ورودی تاشته، رنگ آمیزی دال‌های کنار جاده، کاشت گل، پاکسازی و نظافت، تعمیر و مرمت وسایل بازی پارک کودک نیز از جمله عمبکرد ۴ ماهه ما در شهرداری رامیان است.

سعیدی ارزشمندترین فعالیت شهرداری در ۴ ماه گذشته را نصب اِلمان کوچه هفت شهید دانست و تاکید کرد: کوچه موسوم به «هفت شهید» به طول ۵۰ متر هفت شهید و ۶ جانباز، یک آزاده  و ۱۵ رزمنده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی در خصوص برنامه های شهرداری رامیان در سال ۱۴۰۱، گفت: اولویت شهرداری رامیان ایجاد کمربندی غرب رامیان به طول حدود ۴ کیلومتر است که ۶۰ درصد آن آزادشده و ۵۰۰ متر کانال نیز در این کمربندی احداث شده که تا اینجای کار قریب به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه انجام شده و  تا ۴ سال آینده ۷۰ الی ۸۰ درصد پروژه عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha