• شنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400120705268
  • خبرنگار : 50165

۱۲ اسفند ماه؛ آخرین فرصت شرکت در جشنواره توفیق برای زنجانی‌ها

۱۲ اسفند ماه؛ آخرین فرصت شرکت در جشنواره توفیق برای زنجانی‌ها

ایسنا/زنجان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی توفیق تا ۱۲ اسفندماه است.

غلامرضا نظری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره توفیق، اظهار کرد: دومین دوره جشنواره توفیق در اسفندماه امسال برگزار می‌شود که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا سوم اسفند بود و این زمان تا پنج‌شنبه هفته جاری (۱۲ اسفند) تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره توفیق در هشت بخش مختلف برگزار می‌شود، افزود: مسابقه انشاء با موضوعات «اگر من شهردار بودم» و «شهر من زنجان»، مسابقه خط تحریری، گزارش خبری مکتوب یا تصویری، مستند خبری و عکس خبری با عنوان «زنجان در آینه رسانه‌ها»، مسابقه روزنامه دیواری با موضوعات «دهه فجر، انقلاب اسلامی و شَهرم زنجان» (شرکت با گروه خانوادگی حائز امتیاز بیشتری خواهد بود)، مسابقه سفره‌آرایی (تصویر از سفره ساده با متن توفیق ۲)، مسابقه عکس موبایلی با موضوع «دهه فجر، جام پرچم، راهپیمایی ۲۲ بهمن و آزاد»، مسابقه کاردستی از مواد دورریختنی و مسابقه نقاشی با موضوع «شَهرت را نقاشی کن» بخش‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه مسابقه انشا و خط تحریری برای دو رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال برگزار می‌شود، ادامه داد: تاکنون مسابقات قرآن برگزار شده که خوشبختانه ۱۰۰۰ نفر شرکت‌کننده داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه؛ کارخانه کبریت ارائه دهند یا در سایت این سازمان و یا در فضای مجازی به شماره ۰۹۹۱۲۱۰۳۵۹۵ از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ ارسال کنند.

نظری با تاکید بر اینکه دومین دوره جشنواره توفیق به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره با اهداف افزایش نشاط اجتماعی و شناسایی استعدادها برگزار می‌شود و تلاش بر این است که مراسم اختتامیه همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار و نتایج جشنواره نیز اعلام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha