• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403070403641
  • خبرنگار : 71469

تعهد وزیر ورزش به ورزشکارانی که ایران را ترک کرده‌اند/ دنیامالی: سیاست دولت چهاردهم بازگشت آن‌ها است

تعهد وزیر ورزش به ورزشکارانی که ایران را ترک کرده‌اند/ دنیامالی: سیاست دولت چهاردهم بازگشت آن‌ها است

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سیاست کلی نظام، سیاست دولت چهاردهم و نگاه رییس جمهور، بازگشت ورزشکارانی است که ایران را ترک کرده‌اند، گفت: به آن‌ها تعهد می‌دهم که همانند فرزندم پیگیر کارشان باشم.

به گزارش ایسنا، احمد دنیامالی در مورد حواشی پیش آمده برای فدراسیون وزنه برداری و درخواست پناهندگی یکی از ورزشکاران دختر اعزامی به مسابقات جهانی جوانان در اسپانیا، بیان کرد: با جزئیات در حال پیگیری مسئله هستم و در آینده در خصوص اعزام‌ها شرایط متفاوتی را در نظر خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: این ورزشکاران فرزندان ما هستند و باید از آنها مراقبت کنیم، حتما روش‌هایی در پیش خواهیم گرفت که فرزندان ما به خودباوری فرهنگی برسند و شاهد این مسائل نباشیم، امیدوار هستیم این دختر یک روز به کشور بازگردد و تمریناتش را دنبال کند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه هر یک از فرزندان ما به هر علتی آن سوی آب‌ها هستند و از کشور رفته‌اند، آغوش این ملت و این نظام به روی آنها باز است، گفت: با شرایط ویژه به این مسئله نگاه می‌کنیم و با دستگاه‌های نظارتی صحبت کرده‌ایم، اینجا خاک و خانه آنهاست و اگر قهر کردند یا ما نتوانستیم شرایط را برای آنها فراهم کنیم باید باید بدانند که آن‌ها بزرگ هستند و به بزرگی خودشان به کشور بازگردند.

دنیامالی با تاکید بر اینکه به تک تک ورزشکارانی که از کشور رفته‌اند تعهد می‌دهم که همانند فرزند خودم، پیگیر کارشان باشم، گفت: امیدوار هستم آن‌ها به این آب و خاک برگردند و زندگی و ورزش کنند، اینجا خانه آنهاست و ما به هیچ وجه نگاه متفاوتی به آنها نداریم و امیدوار هستیم در آینده به مردم خبر بازگشت این فرزندان را به کشور بدهیم.

وی با اشاره به اینکه ین ورزشکاران اگر بخواهند می‌توانند به صورت مستقیم، تلفنی و تصویری با بنده صحبت کنند، اظهار کرد: حتماپذیرای این عزیزان خواهیم بود و این دستور مربوط به سیاست‌های کلی نظام و از سوی دولت چهاردهم به ما اعلام شده است که چنین تدابیری دنبال شود و رئیس جمهور چنین نگاهی به مسئله دارند تا شرایط بازگشت این فرزندان به کشور فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha