• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400120403662
  • خبرنگار : 50167

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد

لزوم  توسعه، تحول و تعالی در ثبت اسناد

لزوم  توسعه، تحول و تعالی در ثبت اسناد

ایسنا/زنجان معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ثبت باید توسعه، تحول و تعالی پیدا کند تا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به سازمان پیشرو تبدیل شود.

حسن بابایی عصر امروز (۴ اسفندماه) در دیدار با جوانان و نخبگان واحدهای ثبتی استان زنجان، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی به‌عنوان یک سند بالادستی بحث جوانان و توسعه مطرح شد، زیرا جوانان تحول‌آفرین بوده و نقش‌آفرینی آنان در توسعه سازمان یک امر غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به اهداف تشکیل جلسات دیدار با جوانان و نخبگان واحدهای ثبتی، افزود: در سازمان، اصل بر این بوده که افراد بتوانند در توسعه و تحول سازمان موثر باشند.

این مسئول با بیان اینکه باید مردم خدمات ما را لمس کنند و با قبل فرق کنیم و با آن به سمت اهداف نو قدم برداریم، تصریح کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌تواند به توسعه اجتماعی، آموزش و غیره کمک کند.

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اهمیت سازمان ثبت اسناد و املاک، گفت: فردی را نمی‌توان یافت که با سازمان ثبت اسناد و املاک در ارتباط نباشد چرا که با همه اتباع ایرانی و خارجی به نوعی ارتباط وجود دارد و با توجه به گستردگی، سازمان نیاز به شناسایی و پرورش افراد خوش فکر و باسواد دارد.

بابایی با بیان اینکه مدیر در واحدهای ثبتی باید مدیران میدانی باشند تا سازمان ثبت اسناد و املاک پیشرو باشد و آینده خوبی برای سازمان ترسیم شود، اظهار کرد: تحول و تعالی باید توسط کارکنان قوه قضاییه اجرا و نهادینه کنند.

وی با اشاره به لزوم خوش اخلاق بودن کارکنان و داشتن میز خدمت برای راهنمایی مراجعان، افزود: تحول و تعالی باعث رضایت مردم و اعتماد آنان به نظام و کاهش هزینه‌ها می‌شود؛ گفتنی است جوانان در تحول و تعالی می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ثبت باید  توسعه، تحول و تعالی پیدا کند تا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به سازمان پیشرو تبدیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha