• دوشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400120201001
  • خبرنگار : 50180

ثبت‌نام مجازی "پیش‌دبستانی‌ها" در کرمانشاه تمدید شد

ثبت‌نام مجازی "پیش‌دبستانی‌ها" در کرمانشاه تمدید شد

ایسنا/کرمانشاه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تمدید مهلت ثبت‌نام پیش‌دبستانی‌ها در آموزش مجازی و رایگان تا پایان اسفند ماه خبر داد.

ناهید فضلی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی در آموزش مجازی و رایگان تا پایان اسفند ماه تمدید شده، از والدین "پیش‌دبستانی‌ها" خواست برای ثبت‌نام مجازی فرزندانشان عجله کنند.

فضلی اضافه کرد: از خانواده هایی که نوآموز پنج ساله(متولدین نیمه دوم سال 94 و نیمه اول سال 95) دارند و تاکنون موفق به ثبت نام او در مراکز پیش دبستانی نشده‌اند، می‌خواهیم هرچه سریعتر فرم پیش‌ثبت‌نام نوآموزان پیش دبستانی را برای ثبت‌نام در سامانه سناد تکمیل کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: والدین پیش دبستانی ها باید فرم پیش ثبت نام فرزند خود را فقط یک بار  از طریق لینک https://digiform.ir/kshpsr تکمیل کنند تا در اسرع وقت جهت احراز هویت و تکمیل فرآیند ثبت نام توسط پایگاه های مشخص شده با آنها تماس حاصل شود.

به گفته فضلی با ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی، آنها به شبکه آموزش دانش‌آموزان(شاد) اضافه خواهند شد و بسته‌های یادگیری و دست‌ورزی نیز با درخواست والدین ازطریق مدارس در اختیار خانواده‌ها قرار می گیرد.

وی با اشاره به ارائه گواهی‌نامه پایان دوره پیش‌دبستانی جهت ثبت‌نام در پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی آینده به نوآموزان پیش دبستانی، گفت: ارائه این گواهینامه برای ثبت نام نوآموزان در پایه اول ضروری است.

به گفته فضلی، نوآموزان پیش دبستانی که پیش از این در مدارس و در سامانه سناد ثبت‌نام شده‌اند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

وی در ادامه با بیان اینکه گذراندن دوره پیش‌دبستانی نقش مهمی در آموزش مهارت های جسمانی مثل مداد دست گرفتن، مهارتهای اجتماعی همچون شرکت در گروه و ... دارد، گفت: گذراندن دوره پیش‌دبستانی باعث ایجاد آمادگی برای ورود به کلاس اول در نوآموزان خواهد شد.

فضلی ادامه داد: گذراندن این دوره نقش مهمی در ایجاد اعتماد به نفس بیشتر در نوآموزان خواهد داشت، چرا که آنها را با کار گروهی و حضور در فضای رسمی آشنا می‌کند.

فضلی با اشاره به اینکه گذراندن دوره پیش دبستانی می تواند روند پیشرفت تحصیلی کلاس اولی ها را بهتر کند، یادآور شد: تحقیقات نشان می دهد کلاس اولی هایی که دوره پیش دبستانی را گذرانده باشند، موفق تر از دیگر همسالانشان خواهند بود.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال تلاش داریم با همت اولیا شرایطی فراهم کنیم تا همه نوآموزان دوره پیش دبستانی را بگذرانند، گفت: انتظار داریم بیش از 28 هزار نفر از نوآموزان پیش دبستانی در آموزش مجازی ثبت نام کنند.


انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha