• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071713839
  • خبرنگار : 50180

تجلیل از خادمیاران رضوی در کرمانشاه 

تجلیل از خادمیاران رضوی در کرمانشاه 

ایسنا/کرمانشاه آیین تجلیل از خادمیاران رضوی استان کرمانشاه، عصر امروز (۱۷ مهر) در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه خدمت کردن به مردم از ارزشمندترین اعمال است، اظهار کرد: خدمت به مردم باعث می‌شود در گروه اصحاب الیمین قرار بگیریم که سعادت ابدی را در پی خواهد داشت.

غفوری با بیان اینکه کسانی که در راه خدا و خدمت به مردم تلاش می‌کنند ماندگار می چ‌شوند، گفت: چنین افرادی در دنیا و آخرت عزتمند هستند.

سید محمدجعفر امامیان دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه نیز در این مراسم، با قدردانی از خادمیاران رضوی، افزود : خادمیاران رضوی منشا خدمات خوبی در استان بوده‌اند و تلاش می‌کنند در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه محرومیت زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار مثمر ثمر باشند.

امامیان با بیان اینکه ساختار کانون های خدمت رضوی در استان کاملا مردمی است، گفت: خادمیاران رضوی در استان به عشق امام رضا(ع) با هر آنچه در توان دارند برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان پای کار هستند.

دبیر کانون های خدمت رضوی در استان کرمانشاه اضافه کرد: بجز اینکه گاهی تبرکاتی از آستان قدس رضوی به استان ارسال می شود، دیگر خدماتی که از سوی خادمیاران رضوی در استان ارائه می‌شود همگی از محل کمک های مردمی تامین می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی خادمیاران رضوی  برای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه های مختلف، گفت: همین الان هم که برادران و خواهران ما در جبهه مقاومت درگیر مبارزه با دشمنان هستند، خادمیاران رضوی با همه آنچه در توان دارند آماده خدمت‌رسانی به آنها هستند.

امامیان در ادامه با تاکید بر توسعه فرهنگ رضوی توسط خادمیاران رضوی، گفت: توسعه فرهنگ رضوی باید انجام شود و در این راستا باید نسل جوان و نوجوان را با فرهنگ رضوی آشنا کنیم.
 
در این مراسم خادمیاران رضوی استان کرمانشاه  بواسطه تلاش در  برگزاری جشن‌های دهه کرامت  و نیز موکبداران اربعین تجلیل شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha