• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071814780
  • خبرنگار : 50184

سرمربی بعثت کرمانشاه:

جلوی یک آبروریزی بزرگ در داوری گرفته شد

جلوی یک آبروریزی بزرگ در داوری گرفته شد

ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم بعثت کرمانشاه با قدردانی از عملکرد کوبل داوری، گفت: شجاعت کوبل داوری باعث شد تا جلوی یک آبروریزی بزرگ در داوری گرفته شود و جسارت کردند و خطای خود را قبول کردند. 

علی نظرمحمدی، شامگاه امروز(۱۸ مهر) در نشست خبری پس از پایان بازی تیم‌های بعثت کرمانشاه و مس کرمان، با تبریک پیروزی بعثت به مردم کرمانشاه و هواداران تیمش، اظهار کرد: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. تیم مس، تیمی با برنامه در خط دفاع بود و تمام روزنه‌ها را برای نفوذ تیم ما بسته بود و به ضد حمله‌ها دل بسته بودند. 

وی افزود: در نهایت با تلاش بازیکنان ما در دقیقه ۸۳ به گل رسیدیم که این گل را به همه هواداران تیم بعثت تقدیم می‌کنم. 

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه به حواشی ایجاد شده در این بازی اشاره کرد و گفت: در این بازی توپی پشت دفاع ما ارسال شد و داور وسط سوت خطا زد و دستش را به نفع تیم ما بالا برد و بعد از این سوت عارف سیفی و دروازه بان ما مکث کردند که متاسفانه بازیکنان تیم حریف توپ را زدند و وارد دروازه شد. 

وی ادامه داد: کادر فنی تیم مس کرمان تا به این زمان از بازی کنترل خوبی روی تیم خود داشتند، اما از این لحظه به بعد فشار عجیبی را روی کمک داور  آوردند و نظر خود را به او تحمیل کردند. هرچند که داوری در ابتدا گل را تایید کرده بود، اما باید از کوبل داوری تشکر کنم که این شجاعت را داشتند و این اشتباه را برگردانند. از دپارتمان داوری می‌خواهم که این کوبل داوری را مورد تشویق قرار دهد.

نظرمحمدی تاکید کرد: این شجاعت کوبل داوری باعث شد تا جلوی یک آبروریزی بزرگ در داوری گرفته شود. آنها جسارت کردند و خطای خود را قبول کردند. 

وی به حملات بی امان بازیکنان تیمش که منجر به تک گل این بازی شد اشاره کرد و گفت: به نظرم مدیریت تیم مس کرمان باید به جای حواشی، تمرکز خود را روی مسائل فنی می‌گذاشتند. 

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه با قدردانی از مدیریت هواداران تیم بعثت در میان این جنجال‌ها، اظهار کرد: باید به اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال استان، نیروی انتظامی و فرمانداری کرمانشاه احسنت گفت که جو ورزشگاه را در هنگام حواشی ایجاد شده بگونه‌ای مدیریت کردند که کوچکترین مشکلی را شاهد نبودیم. 

وی خاطرنشان کرد: هواداران پرشور تیم بعثت کرمانشاه بدون اینکه حاشیه‌ای ایجاد کنند، قدمت فرهنگ و تمدن کهن مردمان این منطقه را به نمایش گذاشتند و هیچ عملکرد غیرورزشی از خود نشان ندادند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha