• پنجشنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400112821654
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس سازمان صمت اردبیل:

بازرسی‌ از صنوف در ایام پایانی سال تشدید می‌شود

بازرسی‌ از صنوف در ایام پایانی سال تشدید می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بازرسی‌ها و اکیپ‌های نظارتی بر اصناف و بازاریان اردبیل در روزهای پایانی سال تشدید می‌شود.

رامین صادقی در جریان بازدید مشترک با تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی و فعالان عرصه بازار در اردبیل اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت در مقابله با گران فروشی و توزیع عادلانه کالاهای اساسی مردم به ویژه در روزهای پایانی سال سعی ما بر این است تا با همکاری تعزیرات و سایر نهادها جلوی تخلفات احتمالی را بگیریم.


وی مطالبه اصلی مردم را دسترسی راحت به کالاهای اساسی و ممانعت از گران فروشی،‌ کم فروشی و یا مقابله با احتکار اعلام کرد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت در تلاش است تا با افزایش اکیپ‌های نظارتی و تعزیراتی جلوی تخلفات احتمالی صنوف را گرفته و ثبات و آرامش را به بازار بازگرداند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به افزایش بی‌رویه برخی از کالاها نظیر برنج، گوشت و برخی مایحتاج ضروری مردم در ماه پایانی سال اشاره کرد و افزود: با توزیع این کالاها برای رفع نیاز مردم به ویژه برنج ایرانی و خارجی سعی بر این است تا تعادل در بازار برقرار شود.


صادقی به فعالیت 10 تیم نظارتی بر تهیه و عرضه نان در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: همچنان ارتقا کیفیت پخت توسط نانوایی‌ها مورد توجه است اما نارضایتی مصرف‌کنندگان و برخی از صنف نانوایان ما را بر آن داشته تا به صورت تخصصی این موضوع را مورد رصد و پیگیری قرار دهیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با همکاری تیم‌های بازرسی و نظارت تعزیرات، بهداشت و همچنین پیگیری فرماندار اردبیل سعی بر این است تا هم به کیفیت تولید و عرضه نان توجه داشته باشیم و هم به اندازه کافی نان پخت شده و به دست مردم برسد.


صادقی اضافه کرد: در کنار نان، با برنامه‌ریزی انجام شده در روزهای پایانی سال قرار است از طریق نمایشگاه‌ها و ایستگاه‌های عرضه محصولات به صورت مستقیم جلوی دلال‌بازی‌ها گرفته شده و مردم به راحتی نیازهای ایام شب عید خود را تأمین کنند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: قرار است از طریق میادین میوه و تره‌بار و همچنین مجموعه‌های زنجیره‌ای توزیع اقلام ضروری مردم همچنین میوه شب عید با قیمت مصوب به انجام برسد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha