• جمعه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400112217190
  • خبرنگار : 50210

/۴۳ سالگی پیروزی انقلاب/

دری نجف آبادی: غرب باید حقوق حقه ملت ایران را ۱۰۰ درصد به رسمیت بشناسد

دری نجف آبادی: غرب باید حقوق حقه ملت ایران را ۱۰۰ درصد به رسمیت بشناسد

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: غربی ها باید حقوق حقه ملت ما را ۱۰۰ درصد به رسمیت بشناسند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در اراک اظهار کرد: درود بر رهبر فرزانه انقلاب که بعد از امام راحل سکاندار کشتی انقلاب اسلامی شد و با قدرت این کشتی با عظمت را در این اقیانوس مواج سیاسی، اقتصادی، بین المللی و ... با عنایت، قدرت و بصیرت هدایت می کند.

وی تصریح کررد: آفرین بر رهبر فرزانه انقلاب که با شجاعت در همه عرصه ها مسائل ملی و بین المللی را پیگیری می کنند، دستورات و سیاست های حکیمانه خود را از جمله گام دوم انقلاب اسلامی، سیاست های اقتصاد مقاومتی، نامگذاری سال ها، رشد و رونق تولید، مسائل مرتبط با سلامت و درمان و ... ابلاغ می کنند.

دری نجف ابادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جبهه داخلی، منطقه ای و بین المللی تاکیدات خود را دارند، گفت: رهبر عزیزمان در زمینه برجام با قاطعیت رهنمودهای لازم را به مجلس و شورای عالی امنیت ملی داشتند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اروپا چاره ای جز عقب نشینی ندارد و باید حقوق حقه ملت ما را ۱۰۰ درصد به رسمیت بشناسند، افزود: باید فروش نفت، جابجایی ارز و روابط بین المللی ما با دنیا آزاد باشد و بایدن و هر فرد دیگری حق ندارند به مانند گذشته از قرارداد و برجام خارج شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید غربی ها را از هر اقدامی علیه ملت ایران پشیمان کرد، گفت: باید بدانند که ملت ما مانند کوه صبر و استقامت ایستاده اند و درس عزت و شرف را از مکتب امام حسین(ع) و عاشورا آموخته اند و زیر بار ستم زندگی نمی کنند. اسرائیل و همپیمانانش باید از شنیدن نام نیروهای مسلح ایران در هراس باشند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: این ملت خدا را دارد و قطعا ملتی که خدا را دارد همیشه پیروز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha