• جمعه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400112217015
  • خبرنگار : 50038

/۴۳ سالگی پیروزی انقلاب/

تجدید بیعت باشکوه ملایری‌ها با آرمان‌های انقلاب و شهدا

تجدید بیعت باشکوه ملایری‌ها با آرمان‌های انقلاب و شهدا

ایسنا/همدان با توجه به قرارگرفتن ملایر در وضعیت قرمز کرونایی و بر اساس اعلام ستاد دهه فجر، ‏راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در ملایر به صورت خودرویی و از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز با حضور ‏اقشار مختلف مردم، پرشور و باشکوه برگزار می‌شود.‏

به گزارش ایسنا؛ مسیر راهپیمایی ملایر شامل مقبره شهدای گمنام میدان امامزاده عبدالله، بلوار شهید تاجوک، میدان امام حسین(ع)، سه راه مطهری، ۳۲ متری شهید مطهری، برق بالا به سمت بام ملایر و مزار شهدای گمنام بام ملایر است.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر اظهارکرد: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان و هماهنگی صورت گرفته، اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و تغییر رنگ کرونایی شهرستان ملایر از نارنجی به قرمز، طبق مصوبه ستاد کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن در ملایر به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

حسین فارسی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۹:۳۰ از گلزار شهدای گمنام میدان امامزاده عبدالله(ع) آغاز و به گلزار مطهر شهدای گمنام بام ملایر ختم می‌شود.

وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در ملایر از گلزار شهدای گمنام میدان امامزاده عبدالله(ع)، بلوار شهید تاجوک، میدان امام حسین(ع)، سه راه شهید مطهری، ۳۲ متری شهید مطهری، برق بالا به سمت بام ملایر و گلزار شهدای گمنام بام ملایر مشخص شده است.

فارسی با بیان اینکه قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن در میعادگاه نماز جمعه ملایر قرائت می‌شود، گفت: تمام تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ اندیشیده شده است.

سرپرست فرمانداری ملایر با بیان اینکه در شرایطی که دشمنان از هر روزنه ‌ای برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، باید راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را به رخ جهانیان بکشیم، تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن باید معنادار، باشکوه و نشان از جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد.

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند

وی با تأکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و همواره با حضور همیشگی در تمامی صحنه‌ها پشتیبانی خود را از امام راحل، انقلاب و رهبری نشان دادند، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده است و جلوه‌های بی‌نظیری از این حمایت و اعتماد مردمی را در صحنه‌های مختلف شاهد بوده‌ است.

سرپرست فرمانداری ملایر افزود: در طول چند دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک عمیق و درست مقتضیات زمان و نیاز کنونی جامعه ایران به اتحاد و همدلی تحت لوای مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره ثابت کرده‌اند که راه امام راحل و شهیدان را ادامه میدهند و لحظه‌ای از ارزش‌های اسلام و انقلاب دست نمی‌کشند.

فارسی تصریح کرد: حضور حماسی و پرشور مردم بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای بی‌بدیل از وحدت و همدلی خلق می‌کنند و زمینه یاس و نا امیدی دشمنان و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم می‌کند.

سرپرست فرمانداری ملایر اظهار کرد: امروز که قطار انقلاب در چهل و سومین ایستگاه مقتدرانه خود در مقابل هجمه‌های سنگین دشمنان به راه خود ادامه می‌دهد، بدون شک راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش عظیم شوکت و اقتدار ایران اسلامی است که به سردمداران استکبار جهانی می‌فهماند هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت بزرگ ایران اسلامی را از راه افتخارآمیز و روبه پیشرفت خود بازدارد.

وی با گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و پاسداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عزیز، از تمامی آحاد مردم مومن و شهیدپرور ملایر برای شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد تا با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری که مزین با گام‌های استوار و عزم و اتحاد ملت ایران است، بر اوراق دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی نقش بندد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha