• پنجشنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400112116550
  • خبرنگار : 50184

راه اندازی خدمات 24 ساعته پزشکان در 2 روستای کرمانشاه

راه اندازی خدمات 24 ساعته پزشکان در 2 روستای کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه با راه اندازی پانسیون پزشکان در دو روستای قزانچی و قلعه شاخانی کرمانشاه، اهالی این دو روستا از این پس از خدمات 24 ساعته پزشکان مقیم استفاده خواهند کرد.

دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه افتتاح پانسیون پزشکان در روستای قزانچی کرمانشاه که امروز(21 بهمن) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این پانسیون دارای دو واحد و هر واحد 80 متر مساحت دارد که دو پزشک در آن برای ارائه خدمات به مردم روستا بصورت 24 ساعته مستقر می شوند.

وی افزود: علاوه بر این دو واحد، در روستای قلعه شاخانی کرمانشاه نیز دو واحد پانسیون دیگر برای پزشکان راه اندازی شده که برای هرکدام از این دو پروژه حدود دو میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه صرف شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: با حضور پزشک مقیم در روستاها، ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم این دو روستا ارتقاء پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پانسیون پزشک روستای قزانچی در مرکز خدمات جامع سلامت این روستا احداث شده، افزود: این روستا حدود 12 هزار و 500 نفر جمعیت دارد که از خدمات این مرکز در حوزه سلامت بهره مند شده اند.

محمدی تصریح کرد: در مرکز خدمات جامع سلامت روستای قزانچی که جمعا 13 خانه بهداشت زیرمجموعه آن قرار دارد، حدود 13 نفر از پرسنل بهداشتی و درمانی فعالیت می کنند که چهار نفر از آنها پزشک هستند.

به گفته این مسئول، در حال حاضر ساخت پانسیون پزشکان در دو روستای دیگر استان در دست اقدام است.

وی در ادامه به پروژه های افتتاحی امروز( پنجشنبه) دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه مبارکه فجر چهار پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار بالغ بر 14 میلیارد تومان با کمک خیرین افتتاح شد.

راه اندازی خدمات 24 ساعته پزشکان در 2 روستای کرمانشاه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha