• یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400111007242
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی:

افزایش رضایت مشتریان در گرو ارائه خدمات مطلوب به آنها است

افزایش رضایت مشتریان در گرو ارائه خدمات مطلوب به آنها است

ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت: ارائه‌ی خدمات مطلوب به مشتریان توسط دفاتر پیشخوان دولت موجب افزایش رضایت از خدمات مخابرات می‌شود.

ناصر شهبازی در جمع مسئولین دفاتر خدمات ارتباطی شهرستان تبریز اظهار کرد: هم افزایی با دفاتر پیشخوان دولت در ارائه‌ی خدمات مطلوب موجب افزایش رضایت مشتریان از خدمات مخابرات در تمامی حوزه‌ها اعم از تلفن ثابت، اینترنت و تلفن همراه می‌شود. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، وی با اشاره به مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص افزایش تعرفه‌های ارائه خدمات تلفن ثابت و سیار افزود: با هدف کاهش تردد در شهرها و انجام اقدامات در سریعترین زمان ممکن، اولویت مخابرات استان، واگذاری تمامی امورات تلفن ثابت و سیار به دفاتر پیشخوان دولت و ساده سازی و روان کردن انجام امورات مربوطه است.

 

انتهای رپورتاژ

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha