• شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400082922725
  • خبرنگار : 50477

استاندار گلستان خبرداد

پوشش ۸۵ درصدی واکسیناسیون در گلستان

پوشش ۸۵ درصدی واکسیناسیون در گلستان

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به شروع یک عملیات بزرگ ترویجی برای حضور مردم در پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا، گفت: با افزایش فعالیت‌های ترویجی و تشویقی، سطح پوشش واکسیناسیون نوبت اول در استان به ۸۵ درصد رسیده است.

علی‌محمد زنگانه امروز در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع یک عملیات ترویجی همه‌جانبه با استفاده از فضای حقیقی و مجازی در استان برای افزایش حضور مردم به‌منظور دریافت واکسن کرونا و همچنین رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: مجموعه‌های صداوسیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسان طی هفته گذشته در این عملیات ترویجی توانستند اقدامات شایسته‌ای را به ثمر برسانند.

وی با بیان اینکه تولیدات بسیار خوب هنری توسط نخبگان این حوزه در سطح استان تولید و در سطح رسانه‌های مجازی و رسانه ملی پخش شده است، افزود: مجموعه اقدامات ترویجی صورت گرفته در هفته گذشته باعث شد تا میزان تزریق نوبت اول واکسن در استان گلستان به بیش از ۸۵ درصد برسد.

استاندار گلستان با بیان اینکه تاکنون ۶۴ درصد مردم استان نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند، خاطرنشان کرد: ما باید به‌سرعت تزریق نوبت دوم کرونا را به ۸۰ درصد برسانیم و از طرفی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نیز به‌صورت توأمان تداوم یابد.

زنگانه از هدف‌گذاری برای رساندن گلستان به جایگاه نخست در پوشش واکسن در کشور خبرداد و گفت: در کنار این موضوع تشدید نظارت‌ها و فعالیت‌های ترویجی و تشویقی برای افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اینکه خطر کرونا در سطح جامعه وجود دارد، تصریح کرد: از همه مردم عزیز استان گلستان تقاضا دارم نسبت به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تشویق سایر افراد برای واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با دولت همکاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha