• جمعه / ۲۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400082821883
  • منبع : شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان

مرتضوی مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان شد

مرتضوی مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان شد

ایسنا/اصفهان علیرضا مرتضوی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان انتخاب و معرفی شد.

در جلسه هیئت مدیره این شرکت و با رای موافق تمامی اعضا، علیرضا مرتضوی به عنوان عضو هیئت مدیره و ششمین مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از دوره تاسیس تاکنون انتخاب و معرفی شد.

مرتضوی دکترای مدیریت صنعتی دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف است. او همچنین سوابقی نظیر مشاور توسعه مدیریت مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و مشاور استانداردسازی شرکت‌های صنعتی و مشاور مالی شرکت‌های خصوصی برای ورود به بازار سرمایه را در کارنامه خود ثبت کرده است.

پیش از این علی یارمحمدیان به مدت چهار سال مسئولیت مدیریت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان را بر عهده داشت.

 عقد ۱۵ قرارداد تجاری میان فعالان اقتصادی اصفهان و اقلیم کردستان عراق در نمایشگاه اصفهان

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از انعقاد ۱۵ قرارداد تجاری صادراتی میان فعالان اقتصادی اصفهان و اقلیم کردستان عراق در حاشیه سومین نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی و شکلات خبر داد.

علیرضا مرتضوی با اشاره به بازدید هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق از نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: در سومین روز از نمایشگاه قهوه، نان، شیرینی و شکلات اصفهان، هیئت تجاری عالی‌رتبه اقلیم کردستان عراق از نمایشگاه بازدید کرد و با فعالان تجاری حاضر در نمایشگاه به گفتگو پرداخت.

وی افزود: در این دیدارهای رو در رو، فعالان اقتصادی اصفهان از پتانسیل‌های ویژه خود در حوزه قهوه، نان، شیرینی و شکلات سخن گفتند و تاکید کردند که امکان تامین نیازهای اقلیم کردستان عراق در حوزه‌های مرتبط از طریق فعالان اقتصادی و تجاری ایرانی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تاکید کرد: هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق نیز با بررسی دقیق شرایط و فرصت‌های موجود، در نهایت به این نتیجه رسید که فعالان تجاری ایرانی حاضر در نمایشگاه اصفهان توانایی‌های لازم برای تامین نیازهای این اقلیم را در اختیار دارند که در نهایت ۱۵ قرارداد تجاری صادراتی از ایران به اقلیم کردستان عراق در حاشیه نمایشگاه به امضا رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha