• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400081007492
  • خبرنگار : 50159

رئیس فدراسیون فوتبال:

نگاه تعاملی نیاز امروز فوتبال در استان‌ها است

نگاه تعاملی نیاز امروز فوتبال در استان‌ها است

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آنچه که امروز نیاز فوتبال در استان‌ها به شمار می‌رود، نگاه تعاملی است که باید سرلوحه همه باشد.

سیدشهاب‌الدین عزیزی‌خام ظهر امروز (۱۰ آبان‌ماه) در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان که در سالن همایش‌های مهرانه برگزار شد، با اشاره به اینکه انتخابات امروز می‌تواند سرآغازی برای ایجاد تحول در فوتبال استان زنجان باشد، افزود: انتظار امروز فدراسیون فوتبال از رئیس جدید هیئت استان، این است که بتواند از همه ظرفیت‌های فوتبالی که در این منطقه وجود دارد، به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه افراد کارآمد، کسانی هستند که بتوانند بیشترین بهره را از ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف داشته باشند، تصریح کرد: معتقدیم بیشترین آرای کسب شده در یک انتخابات نمی‌تواند ملاک کارآمدی برای افراد باشد، بنابراین استفاده از ظرفیت افراد ذی‌نفوذ و صاحب فکر باید در اولویت برنامه‌های کسانی باشد که قصد دارند به عنوان سکان‌دار فوتبال در استان‌ها به این ورزش خدمت کنند.

این مسئول با یادآوری اینکه رتبه ۲۸ برای فوتبال استان زنجان در کشور، زیبنده این منطقه نیست و با توجه به مجاورت این استان با پایتخت کشور، باید شاهد ارتقای این جایگاه در آینده باشیم، ادامه داد: متاسفانه فوتبال زنجان تا به امروز نتوانسته است به جایگاه واقعی خود بازگردد؛ به همین خاطر همه تلاش فدراسیون این است که با تعامل سازنده بتواند تغییرات اساسی را در فوتبال این استان ایجاد کند.

عزیزی‌خادم در ادامه، با بیان اینکه پیروزی غرورآفرین تیم‌های ملی فوتبال در رده‌های مختلف باعث افزایش انگیزه در بدنه فوتبال کشور شده و به جرأت می‌توان گفت که این نتایج حاصل نگاه توسعه‌محوری است که امروز در این فدراسیون حاکم است، اظهار کرد: معتقدیم بخشی از تحقق برنامه‌های توسعه‌ای در گرو استفاده از همه ظرفیت‌ها است؛ از اینرو، همین نگاه نیز باید برای توسعه فوتبال در استان زنجان پیاده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه همه ما باید به دنبال نگاه تعاملی در استان‌ها باشیم و از نگاه تقابلی اجتناب کنیم، خاطرنشان کرد: اگر چندین ورزشگاه نیز همانند استادیوم ۱۵ هزار نفری در زنجان احداث کنیم اما برنامه‌ای برای استفاده از این ظرفیت نداشته باشیم، تنها چیزی که از این زیرساخت‌ها عایدمان خواهد شد، هزینه نگه‌داری از این زیرساخت‌ها خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این مجمع با بیان اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که به لحاظ برخورداری از زیرساخت‌های ورزشی از وضعیت مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: یکی از نیازهای امروز فوتبال زنجان موضوع استعدادیابی است و انتظار داریم به این موضوع توجه ویژه‌ای از سوی رئیس جدید هیئت فوتبال استان زنجان شود؛ چرا که پتانسیل‌های خوبی در این رشته داریم اما این ظرفیت‌ها مغفول مانده است.

علی خلیلی با اشاره به اینکه حضور بخش خصوصی در ورزش به ویژه فوتبال می‌تواند هم به رونق بخش خصوصی و هم به توسعه ورزش کمک کند، یادآور شد: فراموش نکنیم که هزینه در ورزش، یک سرمایه‌گذاری مطلوب بوده و هم ورزش و هم سرمایه‌گذار از این تعامل سود خواهند برد که امیدواریم با بهره‌برداری از استادیوم ۱۵ هزار نفری فوتبال، روزهای خوبی در انتظار این ورزش پرطرف‌دار باشد.

فریدون اصفهانیان، رئیس سابق هیئت فوتبال استان زنجان نیز در این جلسه گفت: فوتبال زنجان پتانسیل زیادی دارد اما آنچه که تا به امروز این ورزش را رنج داده، حمایت نشدن از این ورزش بوده که امیدواریم در روزهای پیش رو و با حضور رئیس جدید در هیئت فوتبال زنجان، این کشتی به سرمنزل مقصود هدایت شود.

گفتنی است، در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان نادر بلباسی با کسب ۱۱ رأی به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha