• یکشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400080906001
  • منبع : نمایندگی ایلام

جوان ایلامی بیش از ۱۰ مقاله با عنوان کرونا منتشر کرد

جوان ایلامی بیش از ۱۰ مقاله با عنوان کرونا منتشر کرد

ایسنا/ایلام جوان ایلامی با تهیه و تدوین بیش از ۱۰ مقاله با عناوین مختلف در خصوص کرونا توانست آنها را در مجلات علمی داخلی منتشر و در کنفرانس های بین المللی ارائه دهد.

«مهدی مظفری» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: بررسی عوارض ناشی از واکسن کووید ۱۹ به تفکیک نوع واکسن، سیمای اپیدمیولوژیک بیماری کووید ۱۹ در استان ایلام، ارزیابی عوامل خطر در شیوع کووید۱۹ با استفاده از روش تاپسیس‌فازی، چالش‌های زنجیره‌تأمین واکسن  ویروس کرونا و تاثیرات آن بر توسعه پایدار در استان ایلام با استفاده از روش دیمتل از جمله این مقالات هستند.

وی تاثیرات پاندمی کووید ۱۹ بر مدیریت مواد زائد جامد شهری، چالش‌ها و فرصت‌ها، بررسی تأثیر ویروس کرونا بر حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و انرژی، بررسی تأثیرات کرونا بر اقتصاد، اکوسیستم‌ها و فرصت‌هایی برای استراتژی‌های اقتصاد مدور، تاثیر کووید۱۹ بر نیروی کار میدانی و اداری در صنعت ساختمان و عوامل موثر در اجرای بهداشت عمومی و اجتماعی و اقدامات جوامع به منظور پیشگیری از شیوع ویروس‌کرونا را از دیگر مقالات تهیه شده، است.

مظفری گفت: در این مدت تلاش کردم که مقالات را در  هجدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، بهره‌وری و کیفیت در کشور گرجستان، اولین کنفرانس بین المللی یافته های پژوهشی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، نهمین کنفرانس بین المللی  پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع درترکیه، اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری، یازدهمین همایش سراسری محیط زیست، انرژی و منابع طبیعی پایدار شرکت دهم.

وی تصریح کرد: در چهارمین کنفرانس بین‌المللی و پنجمین کنفرانس ملی عمران، معماری، هنر و طراحی شهری و اولین کنفرانس بین‌المللی تجزیه و تحلیل داده‌های آماری شرکت کردم.

«مهدی مظفری» مسئولیت روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام را نیز به عهده دارد و دانش‌آموخته‌ی ارشد مهندسی صنایع گرایش بهینه‌سازی سیستم‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha