• چهارشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400080503590
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان  وعده داد:

مانع از گیر افتادن سرمایه‌گذاران در بروکراسی‌ پیچ در پیچ اداری می‌شویم

مانع از گیر افتادن سرمایه‌گذاران در بروکراسی‌ پیچ در پیچ اداری می‌شویم

ایسنا/سمنان استاندار سمنان  وعده داد: مانع از گیر افتادن سرمایه‌گذاران در بروکراسی‌های پیچ در پیچ اداری شود.

سید محمدرضا هاشمی، ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف این استان اظهار کرد: از سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر برخوردار استان استقبال و زیرساخت‌ های لازم را در آنها فراهم می‌کیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه استانداری به میامی و خصوصا بخش کالپوش افزود: درصورت مراجعه سرمایه‌گذاران در بخش کالپوش ، بی‌تردید زیر ساخت‌های لازم تامین خواهد شد.‌

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان گفت: هر فرد یا گروهی قصد ایجاد مراکز گردشگری در منطقه کالپوش را داشته باشد، از تسهیلات مناسب گردشگری برخوردار خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه قول و وعده‌ای که امکان تحقق نداشته باشد را به مردم نمی‌دهیم به درخواست‌های مردمی در این سفر اشاره کرد و افزود: درخواست‌ها و مطالبات مردم کالپوش اولویت بندی و رسیدگی خواهد شد.‌

هاشمی با اشاره به همراهی۱۱ مدیر کل اجرایی استان در سفر استاندار به بخش کالپوش اظهار کرد: در دولت دکتر رئیسی ، تمامی مدیران باید روحیه جهادی داشته و تمام وقت در خدمت مردم باشند.

وی با اشاره به مطالبات رهبری انقلاب از مسوولان خاطرنشان کرد: همه‌ی ما مکلف هستیم تا در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و دولت دکتر رییسی گام برداریم .‌

استاندار سمنان با اشاره به مشکلات پیش آمده برای دامداران سراسر کشور و معضل تامین نهاده‌های دامی خاطرنشان کرد: مشکل تامین نهادههای دامی برای دامداران استان در جلسه ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی مطرح گردیده و دستورات مناسب صادر شده است. 

هاشمی خطاب به همه مردم استان گفت: به تمامی شهرستان‌های استان سفر کرده و به‌صورت حضوری با مردم دیدار و گفتگو و برای رفع مشکلات شهرستان‌ها خواهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha