• چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400072114725
  • خبرنگار : 50184

حضور کرمانشاه در لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور

حضور کرمانشاه در لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور

ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از شرکت دو تیم کشتی آزاد و فرنگی کرمانشاه در رقابت های لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور خبر داد.

منصور کیانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اعزام تیم کرمانشاه به رقابت های لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور در همدان، اظهارکرد: چندی پیش در نشست مسئولین هیات های کشتی استانهای غرب کشور پیشنهاد برگزاری رقابت های لیگ نوجوانان این منطقه مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام برنامه ریزی های لازم هفته اول این رقابت ها پنجشنبه این هفته(21 مهر) با حضور کشتی گیران کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، کردستان و مرکزی به عنوان شش استان منطقه غرب کشور برگزار می شود.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه اضافه کرد: برای حضور در این رقابت از کرمانشاه دو تیم را در بخش کشتی فرنگی و آزاد اعزام خواهیم کرد که اعضای این تیم طی برگزاری یک انتخابی گزینش شده اند.

وی با بیان اینکه رقابت های لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور به صورت رفت و برگشت و هر هفته به میزبانی یک استان برگزار می شود، گفت: هفته اول این رقابت ها به میزبانی همدان، هفته دوم در لرستان، هفته سوم ایلام، هفته چهارم کرمانشاه، هفته پنجم مرکزی و هفته ششم نیز در کردستان برگزار خواهد شد.

منصوری هدف اصلی از برگزاری این رقابت ها را ارتقاء کشتی رده های پایه در این استانها، پشتوانه سازی برای آینده و کشف استعدادها دانست.

وی در خصوص پرسشی مبنی بر چرایی عملکرد ضعیف کشتی گیران استان در رقابت های نونهالان قهرمانی کشور به میزبانی لرستان و پیش بینی که برای کشتی گیران نوجوان استان در رقابت های منطقه غرب کشور دارد نیز گفت:  متاسفانه شیوع بیماری کرونا ضربه بدی را به کشتی استان بویژه در رده های پایه زد و تعطیلی سالن ها باعث شد نتوانیم در این رده خوب کار کنیم، بنابراین در رقابت های قهرمانی رده سنی نونهالان لرستان هم نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

وی افزود: در رقابت های لیگ نوجوانان غرب کشور نیز با توجه به شرایطی که طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا داشته ایم، انتظار قهرمانی نداریم و بیشتر در راستای کشف استعدادها و آموزش به کشتی گیران نوجوان در این رقابت ها حضور پیدا کرده ایم.

دبیر هیات کشتی استان در بخش دیگری از این مصاحبه در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی تداوم عدم حضور تیمی از کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر کشتی هم گفت: امسال هم به مانند سال گذشته تلاش زیادی کردیم تا حضور یک تیم از کرمانشاه را در رقابت های لیگ برتر کشتی داشته باشیم، اما باتوجه به اینکه بستن یک تیم در حد متوسط حدود دو میلیارد تومان اعتبار می خواهد، هیچ اسپانسری پای کار نیامد.

وی ادامه داد: وزارت نفت در سالهای گذشته قول حمایت از کشتی کرمانشاه را برای حضور در لیگ برتر داد، اما عملا هیچ حمایتی ندیدیم و امسال هم پیگیری هایمان بی نتیجه ماند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha