• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403041107611
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

زاکانی:

جلیلی راه شهید رییسی را ادامه خواهد داد

جلیلی راه شهید رییسی را ادامه خواهد داد
عکس از آرشیو

ایسنا/کرمانشاه علیرضا زاکانی گفت: سعید جلیلی راه شهید رییسی را ادامه خواهد داد.

علیرضا زاکانی، عصر امروز (یازدهم تیر) در اجتماع حامیان سعید جلیلی در مسجدالنبی(ص) کرمانشاه، با بیان اینکه از ابتدای انقلاب دو تفکر در کشور ما پیگیری شد، گفت: یک تفکر تفکری است که حدود ۳۲ سال از سال‌های انقلاب و دوران نخست وزیری میرحسین موسوی، دوران سازندگی، دوران اصلاحات و دوران اعتدال را در بر می‌گیرد و کارنامه عملکرد مسئولین در این دوران مشخص است. تفکر دیگر هم تفکری است که دوران اول ریاست جمهوری احمدی نژاد و دوره درخشان سه ساله شهید رییسی را در بر می‌گیرد و نگاهی به این دو دوران یک برآورد و چارچوبی را در مقابل ما قرار می‌دهد و به نشان خواهد داد که انتخاب ما چه چیزی را برای آینده رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه در دوره اصلاحات ننگین‌ترین قرارداهای نفتی و گازی بسته شد، گفت: قرارداد کرسنت یک فاجعه بود و ۸۰ تا ۹۰ میلیارد دلار به کشور زیان زد.

وی با بیان اینکه دهه ۹۰ هم دهه خسران و تاریکی بود، اظهار کرد: رشد اقتصادی صفر درصدی، ۱۰ برابر شدن قیمت دلار، نرخ بیکاری بالا و بدهی سنگین دولت به بانک مرکزی و صندوق‌های بازنشستگی را در این دوران شاهد بودیم.

زاکانی با بیان اینکه در سال‌های پایانی دولت دوازدهم کشور بواسطه بدهی بالا و کاهش شدید فروش نفت دچار یک چالش جدی بود، گفت: مردم در جریان انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم انتخاب درستی کردند و شهید رییسی به عنوان رییس جمهور کشورمان انتخاب شد و مسئولیت‌های کشور را پذیرفت. آن هم در شرایطی که اوضاع کشور به اذعان خودشان بسیار نامناسب بود و پیش‌بینی شان این بود دلار به بالای ۱۰۰ هزار تومان برسد. اما در این سه سال کارهای بزرگی در کشور صورت گرفت، هر چند که شهید رییسی فرصت نکرد همه برنامه هایش را عملی کند و این راه ناتمام ماند.

وی گفت: همین استان کرمانشاه با ظرفیت‌های بسیارش در دولت روحانی رتبه اول بیکاری را داشت، اما در دولت شهید رییسی به‌واسطه کارهای خوبی که صورت گرفت نرخ بیکاری استان کاهشی شد و حتی برنامه داشت که نرخ بیکاری استان را تک رقمی کند.

زاکانی افزود: کارهای بزرگ دیگری هم در این سه سال در این استان انجام شده است. به‌عنوان نمونه یک چهارم روستاهای کرمانشاه در دولت شهید رییسی گازرسانی شد و ۳۲۵ روستای استان هم آبرسانی شده است.

وی با بیان اینکه شهید رییسی دغدغه حل مشکلات بازنشستگان، نیروهای شرکتی، معلمان و همه مردم را داشت، گفت: اگرچه با شهادت شهید رییسی این راه خدمت به مردم ناتمام ماند، اما امروز دکتر جلیلی به میدان آمده تا راه شهید رییسی را ادامه دهد و همه باید در این مسیر به ایشان کمک کنیم.

زاکانی با بیان اینکه شهید رییسی پرچم نوکری مردم را بلند کرد و به همین دلیل عزیز شد، گفت: برخی نگرانند که دکتر جلیلی انتخاب شود و حق مردم را از حلقومشان بیرون بکشد، برای همین دروغ می‌گویند، هراس ایجاد می‌کنند و به هر روشی می‌خواهند مانع آن شوند که دکتر جلیلی انتخاب شود.

وی گفت: آنهایی که کارنامه و عملکردشان برای مردم روشن است، امروز که دوباره می‌خواهیم دست به انتخاب بزنیم آمده‌اند و علاقه‌ای هم ندارند پاسخگوی کارهایشان باشند و مسئولیت کارهایی که انجام داده‌اند را بپذیرند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه می‌خواهند اقوام و مذاهب مختلف را برای رسیدن به اهدافشان مقابل هم قرار دهند که این خیانت است، گفت: صادقانه به مردم بگویید برنامه‌ای برای اداره کشور ندارید و از مردم عذرخواهی کنید.

وی با بیان اینکه جلیلی راه شهید رییسی را ادامه خواهد داد، گفت: با انتخاب دکتر جلیلی هم راه شهید رییسی ادامه خواهد یافت و هم کاستی ها و مشکلات کشور کم خواهد شد.

زاکانی ادامه داد: امروز نباید درنگ کنیم و اجازه دهیم برخی که کارنامه و عملکردشان برای مردم روشن است با خلاف گویی به هدفشان برسند. با همه وجود باید در میدان باشیم تا انشاالله روز شنبه هم شاهد جشن مشارکت بالا در انتخابات و هم پیروزی دکتر جلیلی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha