• سه‌شنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400072014240
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس هیات قایقرانی استان:

نفرات برتر رقابت های اسلالوم قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

نفرات برتر رقابت های اسلالوم قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری و معرفی نفرات برتر مسابقات قایقرانی اسلالوم پسران استان در یاسوج خبر داد.

احمد گنجی با بیان این خبر افزود: رقابت های قایقرانی اسلالوم قهرمانی پسران استان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
وی اظهار کرد: در این رقابت ها که با شرکت ۱۲ نفر از قایقرانان پسر استان در رده سنی نوجوانان و به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشور در محل کافه دریاچه پارک مهر ورزشی یاسوج برگزار شد، محمدمهدی علی پور به مقام قهرمانی رسید و ساسان دانشی و آرتین حسینی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل، عباس شجاعی فر معاون توسعه ورزش، حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل، رئیس و اعضای هیات قایقرانی استان، منیره نصر سرمربی تیم ملی قایقرانی بانوان کشور و مربی تیم قایقرانی استان و خانواده ورزشکاران برگزار شد، به نفرات برتر، لوح قهرمانی و هدایای نقدی اهدا شد.
در این مراسم به پاس زحمات و حمایت های جهانبخش سرپرست اداره کل از رشته قایقرانی و منیره نصر مربی تیم قایقرانی استان با اهدا لوح تندیس تقدیر و تجلیل شد.
رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم از برگزاری رقابت های قایقرانی بانوان در رشته اسلالوم در هفته ی تربیت بدنی و ورزش خبر داد و عنوان کرد: شهر یاسوج میزبان رقابت های قهرمانی اسپرینت اسلالوم کشور است.
گنجی از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در ماه های آبان، آذر و دی در کشور خبر داد و بیان کرد: رقابت های اسپرینت اسلالوم به میزبانی یاسوج در آبان ماه برگزار می شود .
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،
وی تصریح کرد: رقابت های قهرمانی آب های خروشان کشور در شهرکرد و المپیاد استعداد های برتر، دی ماه به میزبانی تهران و با هماهنگی فدراسیون قایقرانی کشور کلاس های مربیگری و داوری رشته قایقرانی برگزار می شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha