• سه‌شنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400072014233
  • خبرنگار : 50224

تشویق دانش‌آموزان در تزریق واکسن اولویت اول خانه مشارکت سلامت کهگیلویه و بویراحمد

تشویق دانش‌آموزان در تزریق واکسن اولویت اول خانه مشارکت سلامت کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس خانه مشارکت مردم در سلامت استان، استعدادیابی و تشویق دانش‌آموزان برای تزریق واکسیناسیون را مهم‌ترین اولویت خانه مشارکت سلامت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

دارا کریمی نژاد در جلسه‌ای که با دستور کار استفاده از ظرفیت خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان کهگیلویه در تسریع طرح واکسیناسیون دانش آموزان و انتخاب یک روستای پایلوت برای اردوی جهادی قرارگاه شهید اسلامیان اظهار کرد: اردوهای جهادی باید با هدف توانمند سازی باشد.

وی با بیان اینکه نباید همه برنامه‌ها در یک منطقه متمرکز شود گفت: برای اجرای چنین برنامه‌ای یکی از روستاهای بخش مرکزی را به عنوان پایلوت انتخاب کنیم.

کریمی نژاد یکی از مزیت‌های کار جهادی را حذف بروکراسی و موازی‌کاری عنوان و تصریح کرد: آموزش و مهارت در کار جهادی شاخصه مهم که باید مد نظر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خروجی آموزش را استعدادیابی مهارت‌های پنهان عنوان و بیان کرد: در برخی روستاها جوانانی خلاق وجود دارد که نیاز به ارتقا توانمندی‌های آنها ضروری است.

در ادامه الهه شکیبایی، رییس خانه مشارکت مردم در سلامت استان یکی از اهداف خانه مشارکت سلامت را رشد سرمایه‌های اجتماعی و ارتقا سلامت مردم عنوان کرد.

وی با توجه به بازگشایی مدارس و واکسیناسیون دانش‌آموزان گفت: خانه سلامت با فرهنگ سازی واکسیناسیون در بین خانواده‌ها این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

شکیبایی هم چنین خواستار استفاده از ظرفیت شورای شهر به جهت ارتباط مردمی که دارند در اجرای طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان شد.

وی با توجه به برگزاری اردوهای جهادی در استان، خواستار معرفی یک روستا به عنوان پایلوت در شهرستان کهگیلویه شد و افزود: همه مسائل مربوط به روستا از جمله دسترسی به گاز، آب، برق، دانش‌آموزان، جمعیت و آسیب‌های اجتماعی آن ارزیابی شود که بتوانیم مشکلات آن را حل کنیم.

وی استعداد یابی افراد را یکی از اولویت‌های خانه مشارکت سلامت استان عنوان و بیان کرد: بعد از شناسایی این استعدادها، برای حمایت آنها را به تهران ارجاع میدهیم.

به گزارش ایسنا، شکیبایی هم چنین از کارگروه حمایت از ایتام و  مشاوره کرونایی به عنوان دیگر حمایت‌های خانه مشارکت سلامت نام برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha