• پنجشنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400062518835

استاندار گلستان: علاج بخشی خلیج گرگان الزامی است

استاندار گلستان: علاج بخشی خلیج گرگان الزامی است

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: علاج بخشی خلیج گرگان به وسعت ۴۰۰ کیلومتر که تقریباً ۳۰ درصد آن خشک شده، به‌عنوان کانون اصلی گردوغبار در گلستان الزامی است.

هادی حق‌شناس امروز (پنج‌شنبه ۲۵ شهریورماه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: سازمان محیط زیست به‌عنوان متولی مدیریت پدیده ریزگردها در کشور است و تلاش داریم با استفاده از منابع ملی سازمان و منابع استانی انتقال آب به خلیج گرگان و لایروبی آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان تهدید شهرهای استان توسط ریزگردها را کاهش دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: بانک‌های استان همراهی مناسبی در پرداخت تسهیلات رونق تولید داشته‌اند اما بانک‌ها باید رویه واحدی داشته باشند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی استان، راه‌اندازی کارخانه‌های ریسندگی و کارخانه‌های صنایع تبدیلی و رفع مشکلات برق و گاز و استفاده از تسهیلات آنان زمینه اشتغال، رونق تولید و افزایش حضور سرمایه‌گذاران در استان را فراهم می‌آورد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس یادآور شد: با توجه به نهایی شدن سند برنامه هفتم توسعه بانک‌ها ظرف چند روز آتی اطلاعات موردنیاز را به اداره کل دارایی ارائه نمایند و همچنین دستگاه‌های اجرایی جهت ارائه جداول موردنیاز در خصوص بودجه سال ۱۴۰۱ همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه ارائه کرد و دستورات کار این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی موردبررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha