• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400062317447
  • خبرنگار : 50184

3 دونده کرمانشاهی در ازبکستان به میدان می‌روند

3 دونده کرمانشاهی در ازبکستان به میدان می‌روند

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه از اعزام سه دونده کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی آسیای میانه در ازبکستان خبر داد.

احمد روشن زاده در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن اولین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیای میانه در رده سنی نوجوانان و جوانان، اظهارکرد: این رقابت ها ششم تا هشتم مهر به میزبانی کشور ازبکستان برگزار شود که سه دونده کرمانشاهی نیز در آن حضور خواهند داشت.

وی افزود: امیر فرزام صفری در ماده 800 متر جوانان، آرین آسوق در ماده 800 متر و نسا مرادی در رشته پرش طول و سه گام در رده نوجوانان سه دونده کرمانشاهی هستند که در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه بااشاره به اعزام نسا مرادی دونده نوجوانان کرمانشاهی به این رقابت ها، گفت: برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی بانوان کرمانشاه یک دختر دونده به مسابقات برون مرزی اعزام می شود.

وی اعلام کرد: کوثر قاسمی دیگر دختر دونده کرمانشاهی بود که می توانست در این مسابقات حضور داشته باشد، اما به دلیل ابتلا به کرونا از حضور در این رقابت ها بازماند.

به گفته این مسئول، در کنار این دو دختر دونده، غزل گمار و آتوسا آتش فشان دو دونده دیگری هستند که آینده خوبی را برای دوومیدانی بانوان در کرمانشاه رقم خواهند زد.

روشن زاده در ادامه با بیان اینکه دوومیدانی یکی از رشته های پرمدال در المپیک است که باید توجه بیشتری به آن در استان شود، گفت: طی چندسال اخیر برای قهرمان پروری بیشتر روی رده های پایه تمرکز کردیم که نتیجه آن را هم با حضور سه دونده این رده ها در مسابقات برون مرزی می بینیم.

وی عنوان کرد: در بخش بزرگسالان مردان دونده های ملی پوش قدرتمند و مطرحی داریم که درحال پشتوانه سازی برای آنها هستیم.

رئیس هیات  دوومیدانی کرمانشاه افزود: دربخش دوومیدانی دختران هم با توجه به فقدان قهرمان ملی پوش در بخش بزرگسالان علیرغم همه مشکلات و محدودیت هایی که بود، روی رده های پایه خوب کار شده و قهرمانان بزرگی هم در این بخش برای آینده دوومیدانی کرمانشاه خواهیم داشت.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha