• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400061007232
  • منبع : نمایندگی قزوین

/برنامه‌های گزینه‌های شهرداری قزوین/

پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در قزوین اولویت‌بندی می‌شود

پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در قزوین اولویت‌بندی می‌شود

ایسنا/قزوین گزینه تصدی شهرداری قزوین گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری جزو موارد مهمی است که در دستور کار قرار دارد، در این میان طرح‌ها و پروژه‌های مبتنی بر درخواست شهروندان و نیاز شهر شناسایی و اولویت‌بندی می‌شود.

مهدی صباغی، شانزدهمین نامزد تصدی پست شهردار قزوین شب گذشته نهم شهریور در صحن علنی شورای شهر قزوین به ارائه برنامه پرداخت و گفت: ایجاد شهری امیدبخش و امیدآفرین، افزایش مشارکت‌های مردمی، همراه‌سازی و مسئول‌سازی دستگاه‌های مؤثر، سلامت اداری و مقابله با فساد، محرومیت‌زدایی و توجه به حاشیه‌نشینی و مناطق کم برخوردار، توسعه اجتماعی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بهینه منابع و مصارف و اداره آبرومندانه شهر ازجمله مواردی است که در برنامه در نظر گرفته‌شده به آن می‌پردازم.

وی افزود: تعامل و به‌کارگیری خیرین، استفاده از تسهیلات بانکی، سلامت و چابک‌سازی اداری و حذف موانع و فشار بر مردم، توسعه خدمات الکترونیکی با هدف کاهش مراجعات حضوری، نوسازی و بهینه‌سازی و بازسازی بافت‌های فرسوده، فراهم‌سازی امکان مدیریت زمان برای مردم، ارتقای فرهنگ ترافیک، بهبود کیفیت زندگی اقشار مستضعف و محروم، تسهیل صدور پروانه و مجوز قانونی در مناطق کم برخوردار، ارتقای سرمایه اجتماعی در مدیریت شهری، تقویت اعتماد مردم به قول و فعل مسئولین شهرداری نیز از دیگر برنامه‌های مهمی است که در دستور کار قرار گرفته است.

گزینه تصدی شهرداری قزوین اظهار کرد: تقویت فعالیت‌ها و مراکز هنری، تقویت اقتصاد گردشگری، تخصیص پهنه‌های ویژه گردشگری، هدایت و حمایت از گردشگری خلاق، تعیین عناصر هویت‌بخش شهری متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، حفاظت از بافت‌های تاریخی شهر، رونق اقتصاد شهری، حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و صنایع خلاق، تنوع‌بخشی به منابع پایدار از دیگر موارد در نظر گرفته‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، شناسایی طرح‌ها و پروژه‌های مبتنی بر درخواست شهروندان، شناسایی طرح‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار شهر، ساماندهی میادین سطح شهر، سیستمی کردن انتظارات و حقوق شهروندی و حل مشکلات باغستان سنتی قزوین نیز جزو مواردی است که در مدیریت شهری به آن پرداخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، صباغی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و دانشجوی دکتری سیاست دفاعی است و دارای سوابق کاری ازجمله عضویت در هیئت‌علمی دانشگاه امام حسین (ع)، عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه چهار استان کشور، فرمانده امنیت غرب تهران، رئیس باشگاه والیبال آبگینه، رئیس هیئت والیبال استان قزوین و صاحب‌امتیاز فصلنامه علوم امنیتی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha