• شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400060604171
  • خبرنگار : 50224

فرماندار؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴ پروژه طی هفته دولت در شهرستان کهگیلویه

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴ پروژه طی هفته دولت در شهرستان کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴ پروژه طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

دارا کریمی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کسانی که ایران را دوست دارند باید بدانند که خدمات انجام شده مربوط به نظام و دولت حاکم بر ایران است،‌ لذا خدمات همه دولت‌ها باید گفته شود.

فرماندار کهگیلویه یکی از شاخصه‌های مدیر توسعه محور را پاسخگو بودن آن مدیر دانست و عنوان کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند با آگاهی بخشی خود در راستای شفافیت سازی،‌ مدیران را به چالش بکشانند.

وی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ پروژه در هفته دولت در شهرستان خبر داد و گفت: از این مجموع ۸ پروژه کلنگ‌زنی و مابقی افتتاحی هستند.

کریمی‌نژاد اعتبار پروژهای کلنگ‌زنی را ۱۲ هزار و ۲۴ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: مجتمع پتروشیمی کیان پارس در دشت مازه به عنوان یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

فرماندار کهگیلویه اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های افتتاحی را ۷۲ میلیارد تومان عنوان و افزود: یک واحد مسکن محرومین به نمایندگی از ۸۵۰ واحد در روستای قلعه گل افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با توجه به شایعه خبری مبنی بر تغییر مرز جغرافیایی شهرستان،‌ این شایعه را از اساس کذب خواند و اظهار کرد: هیچ کس نمی تواند یک سانتی متر از مرز جابجا کند.

کریمی نژاد افزود: هیچ تقسیمات کشور اینقدر ناآگاه نیست که مرز جغرافیایی یک شهرستان که خط‌ راس آن نهادینه شده را جابجا کند.

فرماندار کهگیلویه ضمن هشدار به کسانی که این فتنه را ایجاد کردند گفت: اولین و آخرین بار باشد که فکر جابجایی حتی یک سانتی از مرز جغرافیایی در ذهن افراد بیمار و ناآگاه خطور کند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا با افرادی که به چنین مسئله‌ای دامن زدند برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ کریمی نژاد سیکل ترکیبی را یکی از پروژه‌های اثرگذار شهرستان کهگیلویه عنوان و اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای اجرای آن در حال انجام  و سند آن به اسم کهگیلویه است و جابجایی آن بدون اجازه استاندار،‌ صمت،‌ نماینده مردم در مجلس و فرماندار امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha