• شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400053020790
  • منبع : نمایندگی گیلان

امام جمعه ماسال عنوان کرد

آمادگی مصلی ماسال برای کمک رسانی به کادر بهداشت و درمان

آمادگی مصلی ماسال برای کمک رسانی به کادر بهداشت و درمان

ایسنا/گیلان امام جمعه ماسال، از اعلام آمادگی به شبکه بهداشت و درمان برای در اختیار قرار دادن مصلی شهرستان جهت واکسیناسیون و دیگر اقدامات درمانی خبر داد و گفت: در اسرع وقت مصلی و تمام امکاناتش را در اختیار خادمان مردم در بخش درمان قرار می‌دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی موسوی در گفت وگو با ایسنا، به تشریح اقدامات صورت گرفته برای استفاده از ظرفیت مصلی شهرستان در راستای کمک به شبکه بهداشت و درمان جهت مقابله با کرونا، واکسیناسیون، مواسات و کمک‌های مومنانه پرداخت و اظهار کرد: طبق توصیه‌هایی که توسط رهبر معظم انقلاب و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان اعلام شد، ما نیز در شهرستان ماسال همگام با دیگر ائمه جمعه کشور آمادگی خود را برای بسیج امکانات موجود اعلام کردیم.

وی افزود: در این راستا جلساتی با مسئولان مربوطه در قالب قرارگاه مقابله با کرونای شهرستان داشتیم که حاصل این جلسه‌ها، غربالگری‌های صورت گرفته در پنج مرحله و بسیاری از برنامه‌های دیگر بود که گروه‌های جهادی زیر نظر ستاد نماز جمعه شهرستان، در این برنامه‌ها شرکت کردند.

امام جمعه ماسال، از اعلام آمادگی به شبکه بهداشت و درمان برای در اختیار قرار دادن مصلی شهرستان جهت واکسیناسیون و دیگر اقدامات درمانی خبر داد و گفت: ما به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اعلام کردیم هر موقع اراده کنند ما در اسرع وقت مصلی و تمام امکاناتش را در اختیار خادمان مردم در بخش درمان قرار می‌دهیم؛ البته گفته شده هم‌اکنون نیاز به محیط مصلی وجود ندارد، ولی در صورت بالا رفتن آمار بیماران کرونایی یا افزایش سرعت واکسیناسیون احتمالا باید مصلی نیز به محلی برای واکسیناسیون تبدیل شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اجرای عملیات‌های متعدد همدلی در شهرستان، تصریح کرد: در مراحل متعددی ما بسته‌های معیشتی زیادی را با ارزش‌های ریالی مختلف با حفظ کرامت انسانی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا به آنان رساندیم. در مجموع تعداد افرادی که این بسته‌ها به آن‌ها رسیده حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر هستند که ارزش ریالی کل بسته‌های معیشتی توزیع شده به کمک خیرین و مردم نوعدوست حدود دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

وی در پایان با اشاره به اجرای شیوه های مختلف طرح کمک‌های مومنانه در شهرستان، خاطرنشان کرد: ما فقط به ارائه بسته‌های معیشتی اکتفا نکرده و کمک‌هایی مانند تهیه جهیزیه را نیز در دستور کار خود قرار دادیم؛ ضمن اینکه توزیع غذای گرم و گوشت قربانی میان مردم نیازمند هم جزو برنامه ‌های ما بوده و به لطف خدا همه این کارها با هماهنگی مردم مومن و خیر شهرستان بسیار عالی پیش رفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha