• شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400052316073
  • خبرنگار : 71613

شوک به دوومیدانی/ احسان حدادی از رنکینگ فدراسیون جهانی خارج شد

شوک به دوومیدانی/ احسان حدادی از رنکینگ فدراسیون جهانی خارج شد

قهرمان پرتاب دیسک آسیا از رنکینگ جدید فدراسیون جهانی خارج شد.

به گزارش ایسنا، در جدیدترین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی دوومیدانی، احسان حدادی شاخص‌ترین ورزشکار ایران در این رشته بدون جایگاه است و در واقع از رنکینگ خارج شده است. 

پیش از این حدادی در جایگاه هفتم جهان قرار داشت اما اکنون نفراتی چون حسین رسولی و صادق صمیمی دارای رنکینگ هستند اما خبری از احسان حدادی نیست. 

یکی از دلایل این اتفاق می‌تواند تعداد کم مسابقاتی باشد که حدادی شرکت کرده است. ورزشکاران باید در پنج مسابقه که مورد تایید فدراسیون جهانی باشند شرکت کنند تا در رنکینگ قرار بگیرند اما حدادی از سال ۲۰۱۹ و پس از قهرمانی جهان قطر شرایط خوبی نداشت. او تا تیرماه ۱۴۰۰ در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکرد تا اینکه در مرحله اول لیگ باشگاه‌ها پس از حسین رسولی دوم شد. این ورزشکار با وجود مصدومیت کمر و عدم آمادگی راهی المپیک توکیو شد و در آنجا پرتابی به طول ۵۸.۹۸ متر ثبت کرد که بین ۱۶ نفر گروه خود چهاردهم شد و در رده‌بندی نهایی بین ۳۲ ورزشکار در جایگاه ۲۶ قرار گرفت. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۲

وقتی انسانی بدون اخلاق وتعهد شد عاقبت به عقوبت احسان حدادی دچار میشود که باوجودی که میدانست درالمپیک حتی تا رتبه ی دهم هم مقام نمیاورد با گول زدن مسئولین وایجاد دستمزد وهزینه ی گزاف جوانی چون حسین رسولی اینده دار را پس میزند تا حب جاه وعدم شایستگی خود را با تزویر فرونشاند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۳ ۱۸:۲۳

حرف شمارو باید با طلا نوشت

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۴ ۰۳:۱۳

این(اعزام با وجود مصدومیت و با خرج ۲۰میلیارد تومان) در هرکشوری رخ می‌داد درموردش تحقیق می‌کردند خدای نکرده زدوبندی نبوده باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۳ ۱۶:۳۹

امیدوارم که فدراسیون دو میدانی از همین حالا به فکر پیدا کردن چند پرتابگر جوان برای جایگزینی این جناب احسان خان حدادی باشد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۳ ۱۸:۵۹

همون بهتر. خیلی وقته تاریخ مصرفش تموم شده. وبره باپولهایی که سرکیسه کرده حال کنه .وخیلی از گفتنی و ناگفتنی های دیگه . ودرنهایت بقول فرمایش یکی ازدوستان ایشون اگر مصدوم بود چرا با هزینه این ملت ومردم به المپیک رفت . مگر این المپیک جای این دغل بازیهاست .

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۳ ۲۰:۰۹

شک عجیبی نبود این آقا خیلی وقته از رده خارجه، اگر جای ۲۰ میلیاردی که هزینه مسافرت‌های تفریحی به اصطلاح اردوی این شد، همین بودجه رو خرج استعدادیابی در سطح کشور می کردند، تو مسابقات آسیایی بعد ده تا ورزشکار جوان سرحال داشتیم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۴ ۰۰:۴۷

چند ساله هر چه هزینه الکی بود به گردن فدراسیون انداخت که مثلاً داره آماده سازی میکنه اندازه ی شب هزینش نتونست کاری کنه.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۴ ۰۱:۱۲

من با دوستان موافقم میلیارد میلیارد پول مملکت ب حلقوم این آغا ریختن فقط برای خودنمایی و ظاهرسازی چرااین سرمایه گذاری روچندتاجوان نکردن ک هم سرمایه ای برای سال های آتی باشه هم کسب تجربه وحتی می‌تونستن مقام کسب کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۴ ۰۲:۱۵

غرور آفتی است که به جان هر که افتاد عاقبت او را خوار خواهد کرد.احسان حدادی افتخارات زیادی کسب کرد ولی دو ساله که دیگه بایستی مثل بچه آدم خداحافظی کنه.ورزشکار بایستی مرام داشته باشه .حق جوانان دیگری را پایمال کرد چه.دش را هم سبک کرده پدر ضمن بیت المال که حق مردم بیچاره بود را هم به هدر داد.همه ی اینها نتیجه مدیریت ناصحیح وباند بازی ودخالت سیاسی و مذهبی در ورزشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۴ ۱۰:۵۶

تکلیف حدود ۱۵ میلیارد هزینه ای که برای این آقای بی اخلاق شد چی میشه؟؟؟؟ اگه قرار بود توی المپیک پرتاب زیر ۶۰ متر داشته باشه، بهتر نبود با هزینه به مراتب کمتر یه ورزشکار جوان و با انگیزه اعزام میشد که کسب تجربه کنه برای دوره های بعد ؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۲۴ ۱۲:۰۷

ما کلا (خانوادگی)از حق و بیت المال نخواهیم گذشت...المپیک جای آدم کم اخلاق و پر مصرفی چون حدادی نبود ،،،اصلا من فک نمیکنم که او مدال آور المپیک برای ایران بود ،خیلی سعی کردم درک کنم ولی اونو آمریکایی میدونم تا ایرانی!!!!! بالاخره اینم یه نظره دیگه