• جمعه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400052215535
  • منبع : نمایندگی مازندران

با حضور رئیس کل دادگستری مازندران صورت گرفت؛

آزادی ۷۰ زندانی در بابل

آزادی ۷۰ زندانی در بابل
عکس تزیینی است

ایسنا/مازندران با حضور رییس کل دادگستری استان مازندران به همراه معاون منابع انسانی و روسای دادگستری شهرستان های بابل، بابلسر، فریدونکنار و رئیس دادگاه عمومی بخش های بند پی و گتاب و همراهی جمعی از قضات این حوزه های قضایی در زندان بابل، زمینه آزادی ۷۰ زندانی فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: ۳۹ نفر از این زندانیان با دستور قضایی آزاد شده و ۳۱ نفر نیز به مرخصی پایان حبس اعزام که جمعا ۷۰ نفر از این زندانیان از حبس رهایی یافتند. 

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: با پیگیری  وتلاش همکاران ما در ستاد دیه مبلغ تقریبا ۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به ۵۴ نفر از زندانیان جرایم مالی پرداخت که زمینه آزادی این تعداد زندانی را فراهم کرد.
وی همکاری و مشارکت مددکاران شاغل در زندان‌ها را بسیار موثر ارزیابی و افزود: برابر تلاش شبانه روزی این مددکاران و سفیران صلح با از دعوت از شکات و مذاکره با آن‌ها مقدمات گذشت تعداد قابل توجهی از زندانیان فراهم شد.

حجت الاسلام اکبری اظهار کرد: برای بهره مندی از از ایام عزاداری حسینی با مرخصی 400 نفر از مددجویان واجد شرایط نیز موافقت شد و همچنین با هدف کمک به خانواده زندانیان نیازمند ۱۰۰ سبدکالا تهیه و دراختیار آنان قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: هر ساله درایام محرم همه ما اقدام به پخش نذری هایی می کردیم میتوانیم با توجه به شرایط کرونایی جامعه تصمیم گرفته تا این مبلغ را به آزادی زندانیان اختصاص دهیم و پویش آزادی زندانیان  را راه انداری کرده و نیکوکاران مبالغ و نذورات خود را در راستای آزادی زندانیان  اهدا نمایند .

شایان ذکر است در این دیدار ۴۰ نفر از قضات محاکم دادگاههای شهرهای بابل، بابلسر، فریدونکنار و حوزه های قضایی گتاب و بندپی شرقی در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha