• شنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400042619028
  • خبرنگار : 50311

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۹۶ واحد در مناطق زلزله زده شهرستان دنا احداث و به بهره برداری رسید

۹۶ واحد در مناطق زلزله زده شهرستان دنا احداث و به بهره برداری رسید

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون ۳۸ واحد روستایی و ۵۸ واحد شهری به بهره برداری رسیده است، گفت: تا آخرین روز کاری از هیچ تلاشی برای بازسازی دنا دریغ نخواهیم کرد.

حسین کلانتری، در بازدید سرزده از  مناطق مختلف شهر زلزله‌زده سی سخت، بر تسریع در روند تکمیل منازل خسارت‌دیده تاکید کرد و افزود: همه دستگاه ها همانند روزهای اول و به صورت شبانه‌روزی پای کار باشند. 
وی از مسئولان خواست با دقت و حساسیت کارها را پیش ببرند و سعی کنند مقاوم‌سازی بهسازی و ایمنی را در دستور کار قرار دهند و در ساخت و سازها این موارد را در اولویت قرار دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از صبر و تحمل و همکاری مردم سی سخت تشکر و اظهار کرد: باید تلاش کنیم با پاسخگویی به موقع و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم رضایتمندی آنان را کسب کنیم.
کلانتری از مدیران ملی و استانی که صادقانه در کنار مردم سی سخت بودند و در برهه‌های مختلف از هیچ کمکی دریغ نکردند تقدیر کرد و ادامه داد: در این مدت کمک های خوب و قابل توجهی هم از سوی دولت و هم سازمان‌ها و نهادهای مختلف به شهر سی‌سخت انجام گرفت.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ هزار و ۳۰۲ واحد در قالب (احداثی، تعمیرات و معیشتی) برای دریافت وام به بانک معرفی شدند، تصریح کرد: از این تعداد ۵ هزار و ۲۰۳ با بانک قرارداد منعقد کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون ۳۸ واحد روستایی و ۵۸ واحد شهری به بهره برداری رسیده است، عنوان کرد: سقف ۴۱۶ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی اجرا شده است.
به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز با همراهی حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، امام جمعه سی سخت، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استان به صورت سرزده از مناطق مختلف شهر زلزله‌زده سی سخت بازدید کرد.
کلانتری از تلاش‌ها و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه سی سخت و مسئولان ارشد استانی نیز تقدیر کرد.
پیش از این بازدید استاندار در نشستی با حضور مسئولان استانی و شهرستان سی سخت در دفتر امام جمعه این شهر آخرین روند بازسازی و بهسازی مناطق شهری و روستایی را مورد ارزیابی قرار دادند.
انتهای پیامو

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha