• یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400041308756
  • خبرنگار : 50187

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان خواستار شد

کامیون داران، انتقال کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام را در اولویت قرار دهند

کامیون داران، انتقال کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام را در اولویت قرار دهند

ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان از شرکت های حمل و نقل کالا و مالکان ناوگان حمل و نقل بار سراسر استان خواست برای انتقال کالاهای اساسی و نهاده های دامی از مبداء بندر امام خمینی (ره) به مقصد کرمان سریع تر اقدام کنند.

"سیدعلی حاج سیدعلیخانی" با بیان این مطلب گفت:  در حال حاضر تخلیه بنادر از کالاهای دپو شده به ویژه کالاهای اساسی و نهاده های دامی موردنیاز دامداران ضروری است لذا شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای استان کرمان موظفند با استفاده از تمام ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون های تحت پوشش به مقصد بندر امام(ره) اقدام نمایند و این اجازه به آنها داده می شود تا بارنامه انتقال محموله ها را از مبداء بندر امام به مقصد استان را خودشان صادر کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسات متعددی که طی روزهای اخیر با تشکل های صنفی بخش حمل و نقل کالای استان داشتیم، انتظار می رود روند جابه‌جایی و حمل کالاهای اساسی مربوط به استان کرمان از پایانه بار بندر امام (ره) سرعت گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان کرمان افزود: پیگیری ها برای حمل و نقل کالاهای اساسی در روزهای آتی به شکل ویژه ای تداوم خواهد داشت و جریان حمل و نقل و اعزام ناوگان نیز در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان رصد می شود لذا برای شرکت های حمل و نقلی و مالکان کامیون هایی که همکاری لازم را داشته باشند، در آینده موراد تشویقی بیشتری در نظر گرفته خواهد شد.

وی بیان کرد: حمل کالاهای اساسی از مبداء بندر امام خمینی(ره) به استان کرمان، خصوصا در سه ماه نخست هر سال، همواره یکی از دغدغه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده و اکنون با توجه به دپوی کالاهای اساسی استان در این بندر به ویژه نهاده های دامی، این موضوع از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در ادامه با اشاره به وضعیت آماری بخش حمل و نقل کالای استان گفت: حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع تریلر، کامیون و کامیونت، تعداد ۱۸ هزار و ۹۰۰ نفر راننده حرفه ای با ۳۰۶ شرکت و موسسه حمل و نقلی کار جابه جایی انواع کالاها را از مبادی سراسر استان کرمان به مقاصد داخل و خارج از استان برعهده دارند و این تلاشگران همیشه در انتقال کالاهای مورد نیاز مردم همت گمارده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha