• شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400041208564
  • منبع : نمایندگی سمنان

گرمسار در آستانه جشن سبز شدن

گرمسار در آستانه جشن سبز شدن

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: طرح های گازرسانی به روستاها، علاوه بر تامین کردن نیازها و دسترسی آسان مردم به امکانات، زمینه ساز اشتغال روستاییان خواهد بود.

علیرضا شریفی نژاد، سرپرست معاونت‌هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ۱۲ تیر در حاشیه کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به روستاهای جواد آباد، مندولک و امام زاده سرباز شهرستان گرمسار، گفت:بهره مندی مردم از گاز طبیعی در استان امروز در مرز ۹۱ درصد قرار دارد و با میانگین ‌کشوری فاصله بسیار مطلوبی دارد.

وی افزود: با اجرای طرح گازرسانی به ۳ روستا و ۲۲ واحد صنعتی و تولیدی در روستاهای جواد آباد، مندولک و امام زاده عبدالله شهرستان گرمسار، نرخ بهره مندی مردم از گاز طبیعی در نقاط شهری و روستایی در شهرستان گرمسار به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

شریفی نژاد با بیان اینکه در سال گذشته ۳۲۲ میلیون دلار از طریق صادرات ارز اوری برای کشور ایجاد شده است، اذعان داشت:با راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی که با اجرای پروژه های گازرسانی، پشت سر هم به مدار تولید بر میگردند،در افق ۱۴۰۴ تمام روستاهای حائز برخورداری به لحاظ شاخص ها، از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

گرمسار در آستانه برپایی جشن سبز شدن
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در پایان تصریح کرد: تولید و صادرات تولیدات ملی، ارز اوری برای کشور به همراه خواهد داشت و علاوه بر ارتقاء شاخص های اقتصادی، زیرساخت توسعه ملی و منطقه ای فراهم می شود.

همچنین اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در حاشیه کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به روستاهای جواد آباد، مندولک و امام زاده سرباز گرمسار گفت: با افتتاح این طرح، ۱۰۰ درصد روستاهای حوزه شهرستان گرمسار، از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه ضریب برخورداری روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی، ۹۱ درصد است افزود: در شرایط مناسب، در آینده جشن سبز شدن شهرستان گرمسار از لحاظ برخورداری از گاز طبیعی را برگزار خواهیم‌کرد.

وی افزود: این طرح که شامل گاز رسانی به ۳ روستا و ۲۲ واحد صنعتی و تولیدی است، با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال و ظرف مدت ۷ ماه اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha