• جمعه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400032114925

اعلام نظرنمایندگان فارس در خبرگان رهبری پیرامون کاندید ریاست جمهوری

اعلام نظرنمایندگان فارس در خبرگان رهبری پیرامون کاندید ریاست جمهوری

ایسنا/فارس نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری طی اطلاعیه ای کاندیدای اصلح مورد نظر خود در انتخابات خبرگان رهبری را معرفی کردند.

حضرات آیات؛ احمد بهشتی، علی اکبر کلانتری، سید علی اصغر دستغیب و سید محمد فقیه با صدور اطلاعیه ای در پاسخ به درخواست مردم در مورد کاندید اصلح ریاست جمهوری، نظرشان را اعلام کردند. 

به گزارش ایسنا در این اطلاعیه که نسخه ای از آن برای انتشار در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته آمده است؛ 

 «بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، رکن مهم مردم سالاری دینی و امری واقعی است. انتخابات که از مظاهر مردم سالاری دینی و یکی از منابع تولید قدرت برای استقلال و عزت کشور عزیز ایران اسلامی است.

حضور تمام مردم در این عرصه عبادی _ سیاسی، به خصوص شرکت در روز انتخابات و ریختن رای در صندوقهای رای، در واقع تقویت این نظام و موجب یاس و عقب راندن دشمنان و بدخواهان ایران است.

آنچه انتخابات این دوره را حساس تر نموده است، فشار ناشی از دو عامل مشکلات داخلی و فشارهای خارجی بر مردم عزیز این مرز و بوم و اصرار دشمنان بر تحریم انتخابات می باشد.

امید است با انتخاب فردی اصلح، شجاع، فساد ستیز و کارآمد، نه تنها بر این فشارها فائق آید، بلکه با تشکیل دولتی قوی و با هم افزایی با سایر قوا، کشور را به طرف ایرانی قوی سوق بدهد.

از آنجا که عده کثیری از مردم عزیز فارس از نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری کسب نظر نمودند، بدینوسیله اعلام میداریم که از میان نامزدهای موجود، آیت الله رئیسی برای تحقق این هدف اصلح هستند و حمایت خود را از ایشان به اطلاع عموم می رسانیم.» 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha