• دوشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400031007228
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

طی اردیبهشت؛

۸۱ پرونده تخلف‌ بهداشت و درمان وارد تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شد

۸۱ پرونده تخلف‌ بهداشت و درمان وارد تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۵۸۱ پرونده تخلف در اردیبهشت ماه امسال به این اداره وارد شده است، گفت: در بخش پرونده‌های بهداشت و درمان ۸۱ پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده است و  ۹۳ پرونده مختومه اعلام شده که میزان محکومیت پرونده‌ها ۲۷۳ میلیون و ۵۵۶ هزار ریال برآورد شده است.

محمدحسین اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته درصد عملکرد تعزیرات حکومتی در بخش کالا و خدمات 111.7 درصد، در بخش قاچاق کالا و ارز 97.5 درصد و در بخش دارو و درمان 135.7 درصد برآورد شده است.

وی افزود: طی اردیبهشت ماه امسال در بخش کالا و خدمات ۱۹۶ پرونده وارد و ۲۲۲ پرونده مختومه شده و میزان محکومیت پرونده‌ها یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال برآورد شده است.

اشرفی ادامه داد: در بخش قاچاق کالا و ارز ۳۰۴ پرونده وارد و ۳۱۲ پرونده مختومه شده است که میزان محکومیت پرونده‌های مختومه ۸۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون و ۲۷۳ هزار ریال برآورد شده است.

وی اظهار کرد: در بخش پرونده‌های بهداشت و درمان ۸۱ پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده است و  ۹۳ پرونده مختومه اعلام شده که میزان محکومیت پرونده‌ها ۲۷۳ میلیون و ۵۵۶ هزار ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از رشد بیش از ۷۰ درصدی پرونده‌های وارد شده به تعزیرات در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

اشرفی افزود: سال گذشته در بخش کالا و خدمات ۱۵۴ پرونده وارد و ۱۷۲ پرونده مختومه شده که میزان محکومیت پرونده‌ها ۵۹۳ میلیون و ۲۲۴ هزار ریال برآورد شده است.

وی اظهار کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز ۱۵۸ پرونده وارد و ۱۵۲ پرونده مختومه شده است که میزان محکومیت پرونده‌ها ۱۸ میلیارد و ۵۷۱ میلیون و ۶۷۴ هزار ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: در بخش پرونده‌های بهداشت و درمان ۲۸ پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده است و ۳۸ پرونده مختومه اعلام شده که میزان محکومیت پرونده‌ها ۹۰ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha