• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1400022114490
  • خبرنگار : 30165

فراخوان ارسال مقاله از سوی فصل‌نامه سلامت در حوادث و بلایا

فراخوان ارسال مقاله از سوی فصل‌نامه سلامت در حوادث و بلایا

فراخوان انتشار مقاله در فصلنامه «سلامت در حوادث و بلایا»  (Health in Emergencies and Disasters Quarterly)  دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، منتشر شد.

به گزارش ایسنا، دکتر شکوفه احمدی؛ مدیر اجرایی این مجله، درباره مشخصات و فراخوان مجله گفت: این مجله که براساس مصوبه یکصد و چهاردهمین کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور، از پاییز سال  2015 میلادی دارای درجه علمی - پژوهشی است، آنلاین بوده و در هر سال، چهار شماره به زبان انگلیسی منتشر کرده و در پایگاه‌های زیر نمایه می‌شود:

 Doaj (Directory of Open Access Journals); Index Copernicus; BASE (Bielefeld Academic Search Engine); Ingenta Connect; ISC; Committee on Publication Ethics (COPE); Index Medicus for the Eastern Mediterranean Region (IMEMR); Hinari;  J-Gate Plus; Scillit; IranMedex; SID; Google Scholar; Researchgate; Academia; CiteULike; Linkedin; Magiran; Mendeley; Ricest

به‌گفته احمدی، با این فراخوان، از همه پژوهشگران، اعضای هیات علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی دعوت شده است تا در صورت تمایل مقالات پژوهشی اصیل، مروری، مطالعه موردی، مروری و نامه به سردبیر خود را در زمینه های مرتبط با حفظ و ارتقای سلامت در حوادث و بلایا، جهت چاپ به این نشریه ارسال کنند.

وی متذکر شده است که جهت سهولت بیشتر، مقالات به هر دو زبان فارسی و انگلیسی پذیرفته می شوند. در مورد مقالاتی که به زبان فارسی در سایت ثبت شوند، پس از پایان روند داوری و اخذ پذیرش، نسبت به ترجمه انگلیسی به صورت رایگان اقدام خواهد شد. اعلام نتایج اولیه داوری مقالات پس از حداکثر دوهفته و تعیین وضعیت پذیرش مقاله پس از حداکثر یک ماه خواهد بود و همه فرایندهای داوری، ترجمه و چاپ در این مجله رایگان است.

تنها مقالاتی که از طریق بخش Online submission پایگاه ارسال شوند، برای بررسی، داوری و چاپ در دست اقدام قرار می‌گیرند.

بنابر اعلام دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق آدرس ها و شماره های زیر، با دفتر مجله تماس بگیرند.

وبسایت: http://hdq.uswr.ac.ir  

ایمیل: hdq@uswr.ac.ir;  hdq2013@gmail.com

تلفن: 92-22180083 (21 98+) داخلی 2829  و یا شماره مستقیم  71732829 – 021

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha