• شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400012816463
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم بروجن در مجلس:

برخورد لازم با قانون شکنان پروژه بن -بروجن صورت بگیرد

برخورد لازم با قانون شکنان پروژه بن -بروجن صورت بگیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات حادث شده در محل آبگیر پروژه آبرسانی بن- بروجن، گفت: اگر با قانون‌شکنان برخود لازم صورت نگیرد، قطعا تبعات این اقدام بر عهده مسببان است.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم بروجن در مجلس، حجت‌الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری ۲۸ فروردین‌ماه در واکنش به اتفاقات حادث شده در محل آبگیر پروژه آبرسانی بن- بروجن و به آتش کشیده شدن خودرو پیمانکاران این پروژه، اظهار کرد: پروژه قانونی آبرسانی بن به بروجن برای چندین بار مورد تعرض عده‌ای عوامل خودسر و خرابکار قرار گرفته، این پروژه دارای تمام مجوزات قانونی است و با احداث آن از منابع داخلی آب شرب نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری تامین می‌شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه دارای دو مصوبه از شورای امنیت کشور است، حال باید از وزیر نیرو سوال پرسید که چرا زمین آبگیر طبق مصوبات به چهارمحال و بختیاری تحویل داده نشده است، همچنین وزیر کشور پاسخ دهد باوجود دو مصوبه شورای امنیت چرا امنیت این پروژه تاکنون تامین نشده است؟

وی با بیان اینکه برای چندمین بار شاهد تخریب پروژه آبرسانی بن- بروجن هستیم، عنوان کرد: چرا عده‌ای به خود اجازه می‌دهند اموال عمومی و دولتی را تخریب کنند، وزارت نیرو و مسئولان کشوری نباید بگذارند عده‌ای قانون را زیر پا بگذارند و به بیت‌المال تعرض کنند.

جعفری تاکید کرد: اگر با قانون‌شکنان برخورد لازم صورت نگیرد، قطعا تبعات این اقدام بر عهده مسببان است، چرا باید در روز روشن شاهد توهین به مردم چهارمحال و بختیاری و تعرض به یک پروژه کاملا قانونی باشیم، جلوی این گستاخی‌ها باید گرفته شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولان استان اصفهان توانایی تامین امنیت محل آبگیر پروژه آبرسانی بن- بروجن را ندارند، این موضوع را با صراحت به مردم چهارمحال و بختیاری اعلام کنند، همه باید پاسخگوی این اقدام باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha