• شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400012111105
  • خبرنگار : 50187

شهردار کرمان:

میدان های شورا و کوثر کرمان پیاده راه می شوند

میدان های شورا و کوثر کرمان پیاده راه می شوند

ایسنا/کرمان شهردار کرمان گفت: دو پروژه پیاده راه سازی دیگر (میدان شورا و میدان کوثر) را نیز در برنامه داریم که پروژه میدان شورا زودتر اجرا خواهد شد.

"سیدمهران عالم زاده" عصر امروز 21 فروردین ماه در مراسم کلنگ زنی پروژه "پیاده راه سازی میدان توحید" کرمان که با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری، رییس و اعضای شورای شهر کرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: بحث پیاده راه سازی میدان توحید(ارگ) در پایان دوره قبل شورا مطرح بود و پیاده راه سازی خیابان تجلی نیز جزو طرح بود که مطالعه طرح توسط مشاور انجام شده و کل بافت گلبازخان در کاربری و حوزه شهرسازی مطالعه شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به دغدغه کسبه اطراف میدان و شرایط اقتصادی سعی کردیم اجرای پروژه به بعد از ایام نوروز موکول شود، افزود: پیاده راه سازی میدان توحید در سه فاز اجرا خواهد شد که فاز نخست درون میدان است.

عالم زاده تصریح کرد: با اجرای عملیات بهسازی، درختان حفظ می شود و میدان پیاده راه کامل و امکان برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی و نمایشی. را خواهد داشت و برای حضور مردم امن می شود.

شهردار کرمان بیان کرد: فاز دوم پروژه، پیاده راه سازی خیابان تجلی و فاز سه رینگ اطراف میدان است که اعتبار فاز اول و سه ۱۸ و نیم میلیارد تومان و قرار است در بازه زمانی چهار ماه تحویل داده شود.

وی افزود: دو پروژه پیاده راه سازی دیگر (میدان شورا و میدان کوثر) را نیز در برنامه داریم که پروژه میدان شورا زودتر اجرا خواهد شد.

عالم زاده با تشکر از همراهی اعضای شورای شهر، میراث فرهنگی و  ... بیان کرد: در طراحی خیابان تجلی راسته گذر فرهنگی و هنری دیده شده که در این گذر آثار هنری تولید و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بهره برداری از پنج دستگاه کامیون خریداری شده شهرداری کرمان گفت: برای خرید این ماشین آلات هشت و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار کرمان گفت: ناوگان سبک شهرداری در سه سال اخیر نوسازی شده و اکثر اتوبوس ها اورهال شده و 20 دستگاه نو نیز خریداری شده است.

عالم زاده بیان کرد: نقطه ضعف شهرداری ماشین آلات سنگین است که تا پایان این دوره شهرداری نوسازی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha