• سه‌شنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400011003697
  • خبرنگار : 50189

در راستای رفع موانع تولید؛

استاندار کرمان از چند واحد تولیدی بازدید کرد

استاندار کرمان از چند واحد تولیدی بازدید کرد

ایسنا/کرمان استاندار کرمان در دهمین روز از فروردین ماه برای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کرمان بازدید کرد.

دکتر«علی زینی وند» ظهر امروز ۱۰ فروردین ماه از شهرک صنعتی خضرای کرمان در راستای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولید این شهرک و اتخاذ تصمیماتی برای رفع موانع تولید بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، استاندار کرمان در اولین گام از مجتمع آلومینیوم هزار بازدید کرد.

برپایه این گزارش، این مجتمع سالانه به تولید حدود ۸۰۰۰ تن فویل و ورق آلومینیومی برای مصارف دارویی و غذایی می پردازد.

گفتنی است: این مجتمع با سرمایه گذاری حدود هزار میلیارد تومان زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر در سه شیفت را فراهم کرده و محصولات خود را در بازار داخلی به فروش می رساند.

به گزارش ایسنا، خوارزمی مدیر تصفیه شرکت آلومینیوم هزار در این بازدید ضمن بیان ظرفیت ها و توانمندی های این مجتمع از مشکلات این شرکت نیز سخن به میان آورد و گفت: با وجود مکاتبات زیاد، به دلیل آنکه شرکت ورشکسته ای هستیم، دسته چک به ما داده نشد.

وی ادامه داد: علی رغم داشتن مصوبه دستگاه قضائی و ستاد اقتصاد مقاومتی برای بخشودگی ۱۰۰ درصد مالیات، ۷۲ درصد آن بخشیده شد و اگر تا اردیبهشت تسویه نکنیم متاسفانه کارت بازرگانی ما تمدید نخواهد شد.

بنگاه تولیدی قطعه سازی طاهر مقصد بعدی زینی وند بود؛ این واحد سالانه ۵ هزار تن قطعات نوار نقاله تولید می کند.

برپایه این گزارش، قطعه سازی طاهر با ۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۱۷ نفر را ایجاد کرده است.

گفتنی است: عدم همکاری شرکت های فولادی استان برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود از واحدهای تولیدی داخل استان مهمترین مشکل این شرکت بود که استاندار کرمان دستور داد تا شرکت های فولادی را ملزم به خرید تجهیزات مورد نیازشان از شرکت های تولیدی داخل استان کنید.

شرکت کارمانیا فلز خاورمیانه مقصد آخر زینی وند در شهرک صنعتی خضرای کرمان بود. گفتنی است که این شرکت مشغول به تولید صنایع فلزی است و سالانه بیش از ۱۰۰ تن تولیدات دارد ضمن آنکه حدود ۲۵ نفر در آن مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha