• جمعه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 00062028179
  • منبع : نمایندگی زنجان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

علم و دانش تضمین‌کننده استقلال و اقتدار کشور است

علم و دانش تضمین‌کننده استقلال و اقتدار کشور است

ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: علم و فناوری مهم‌ترین رکن پیشرفت و تضمین‌کننده استقلال و اقتدار کشور است.

ابوالفضل رفیعی شامگاه دیروز (۲۷ مردادماه) در آیین اختتامیه رویداد کشوری دانش‌آموزی «برپا» به میزبانی استان زنجان، با اشاره به اهمیت این رویداد دانش‌آموزی، عنوان کرد: این رویداد فرصتی عالی برای زمینه‌سازی پیشرفت دانش‌آموزان با استعداد استان بوده و نعمت استعداد موهبتی بسیار ارزشمند است که خداوند بر همه بندگان خود عطا نمی‌کند و کسانی که دارای این نعمت هستند باید شکرگزار آن باشند.

وی با اشاره به مسئولیت مدیران و ارگان‌های دولتی در حمایت از نیروهای جوان و مستعد، اظهار کرد: وظیفه همه مدیران و مسئولان است که راه پیشرفت این جوانان را هموار سازند و از دغدغه‌های آن‌ها بکاهند، در این‌ صورت جوانان نیز به آینده شغلی خود امیدوارتر خواهند شد.

رفیعی با بیان اینکه قدرت‌های خارجی در مقابل جوانان ما سر تعظیم فرود می‌آورند، تصریح کرد: در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که قدرت‌های خارجی پای مذاکره با کشور ما حاضر می‌شوند و تحت عنوان قرارداد برجام به گفت‌وگو می‌پردازند، قطعاً اگر دانش امروز ایران در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، هسته‌ای، دفاعی و ... وجود نداشت، این ابرقدرت‌ها تمایلی به مذاکره با ایران نداشتند و این موضوع بیانگر قدرت جوانان بااستعداد ایرانی است.

این مسئول با اشاره به نقش انقلاب اسلامی ایران در شکوفایی و رشد استعدادهای جوان، بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زمینه رشد و شکوفایی این نیروهای جوان و انقلابی فراهم شد و امروز نیز شما دانش‌آموزان باید از ارزش وجودی خود آگاه باشید و از دانش خود در راه خدمت به کشور و مردم استفاده کنید.

علم و دانش تضمین‌کننده استقلال و اقتدار کشور است

رفیعی با اشاره به لزوم استحکام رابطه دانش و صنعت در دنیای امروز، گفت: مسئولان باید بستری برای هم‌افزایی و ایجاد ارتباط بین دانش‌آموزان و مراکز صنعتی فراهم کنند و این رویداد یک گام بسیار مهم در زمینه ایجاد ارتباط و استحکام ارتباطات موجود بود که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و امیدواریم در سال‌های آتی با برنامه‌های مشابه این ارتباط حفظ و زمینه‌ای فراهم شود تا در راستای اعتلای کشور گام برداریم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با تمدن‌سازی، ادامه داد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ما باید بتوانیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی داشته باشیم تا به هدف نهایی تمدن نوین اسلامی نائل شویم که این موضوع نیازمند تلاش دانش‌آموزان و جوانان این مرز و بوم است.

این مسئول با اشاره به برخی سیاه‌نمایی‌ها در فضای مجازی علیه نظام اسلامی و دولت، اظهار کرد: در فضای مجازی برخی رسانه‌های منافق در حال سیاه‌نمایی علیه کشور هستند اما با نگاه به برخی فعالیت‌های مفید و اقدامات انجام شده در کشور متوجه می‌شویم که این اخبار کذب است، البته مشکلات و نارسایی‌هایی وجود دارد اما با وجود همه فشارها، تحریم‌ها و دشمنی‌های ظالمانه شاهد پیشرفت، رونق و توسعه در بخش‌های مختلف فناوری، دانش، اقتصاد و موضوعات دیگر هستیم و باور داریم با همدلی و یک‌رنگی می‌توانیم گره از مشکلات موجود باز کنیم و با کمک یکدیگر تمدن نوین اسلامی را تحقق ببخشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به بازتاب بسیار خوب این رویداد در سطح کشور، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری ارگان‌های مختلف استانی توانستیم این رویداد را به نحو احسن اجرا کنیم و این موضوع جای قدردانی دارد، به طوری‌ که در طول مدت سه روز شاهد بازتاب مثبت و گسترده برگزاری این رویداد در سطح کشور بودیم و این مسئولیت سنگینی برای استان زنجان در پی دارد که بر تلاش خود بیفزاییم تا در رویدادهای آتی نیز استان زنجان بتواند برای کشور موثر و مفید واقع شود.

به گزارش ایسنا، در پایان اختتامیه رویداد «برپا» از گروه‌های دانش‌آموزی برگزیده و فعال در مسابقات این رویداد علمی - تفریحی که رتبه‌های برتر را کسب کردند، با حضور مسئولان استانی تجلیل شد.

علم و دانش تضمین‌کننده استقلال و اقتدار کشور است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha