• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403041510567
  • خبرنگار : 50189

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان: آمار انتشاری از تعداد آرا کذب است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان: آمار انتشاری از تعداد آرا کذب است

ایسنا/کرمان رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: شمارش آرا پس از دستور وزارت کشور آغاز می‌شود و فعلا اجازه بازگشایی داده نشده و آمار منتشره کذب است.

رحمان جلالی شامگاه ۱۵ تیرماه در اتاق خبر ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: از ساعات ابتدایی امروز(شش صبح) اتاق وضعیت ستاد انتخابات با حضور شورای تامین استان کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان این مطلب که شعب اخذ رای قبل از ساعت هشت صبح آمادگی کامل برای شروع فرایند انتخابات را داشتند، گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه حاشیه امنیتی و اجرایی نداشتیم و طبق روال کار در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان از تمدید زمان اخذ رای تا ساعت ۲۲ خبر داد و بیان کرد: شمارش آرا پس از دستور وزارت کشور آغاز می‌شود و فعلا اجازه بازگشایی داده نشده و آمار منتشره کذب است.

وی از رای اولی‌ها برای دادن رای دعوت کرد و افزود: عکس گرفتن از تعرفه رای ممنوع است و مسلما در شعبی که نماینده فرماندار این مورد را مشاهده کند، تذکر خواهد داد.

به گفته جلالی، مشارکت نسبت به مدت مشابه جمعه هفته قبل، خوب است و این بار نیز میزان مشارکت استان کرمان بالاتر از متوسط کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌هایی که از قبل داشتیم، تا این لحظه کمبود تعرفه در هیچ شعبه‌ای نداشتیم و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان این مطلب که امروز گرم‌ترین روز سال را در کرمان داشتیم تصریح کرد: استقبال مردم کرمان کم نظیر بوده است.

وی با بیان این مطلب که ۲۴۲۸ شعبه اخذ رای در سطح استان کرمان فعال هستند که ۹۶۰ مورد آن سیار است، گفت: در برخی از نقاط کرمان به دلیل ازدحام از ظرفیت شعب سیار استفاده کردیم.

جلالی با اشاره به اینکه تا این لحظه نیاز به استفاده بالگرد نداشتیم، تصریح کرد: ۱۱ شعبه اخذ رای برای معلولان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha