• جمعه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 00062028178
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس دانشگاه زنجان:

دانش‌آموزان به منزله تک تیرانداز عرصه علم و دانش هستند

دانش‌آموزان به منزله تک تیرانداز عرصه علم و دانش هستند

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه زنجان گفت: دانش‌آموزان استعدادهای برتر امروز، به منزله تک‌تیراندازهای جبهه علم و دانش هستند که بار مسئولیت بسیار بزرگی برای پیشرفت آینده کشور بر دوش دارند.

جلال بازرگان شامگاه دیروز (۲۷ مردادماه)، در آیین اختتامیه اولین رویداد کشوری دانش‌آموزی «برپا» به میزبانی استان زنجان، با ارائه گزارشی از فعالیت دانشگاه زنجان، عنوان کرد: دانشگاه زنجان در حال حاضر میزبان قریب به ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو از استان زنجان و اقصی‌نقاط کشور در مقاطع تحصیلی مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با حضور نزدیک به ۴۱۳ نفر اساتید برجسته و ۳۶ گروه آموزشی است.

وی با اشاره به رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه، افزود: اغلب رشته‌های پرکاربرد امروز کشور در دانشگاه زنجان تدریس می‌شود و خوابگاه دانشجویی این مرکز علمی - آموزشی جزء خوابگاه‌های برتر دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور است، به طوری‌ که بسیاری از دانشجویان دانشگاه‌های برتر تهران برای ادامه تحصیل تمایل به حضور در دانشگاه زنجان دارند.

بازرگان با بیان اینکه هر نوع جنگی نیروی مخصوص به خود را دارد، تصریح کرد: در هر جنگ و تکاپویی که بین ملت‌ها در طول تاریخ رخ داده است و استقلال و عزتی که کشورهای مختلف در طول سالیان به دست آورده‌اند، دست‌مایه علم و دانش نیروهای نخبه و متخصص آن کشور بوده است.

این مسئول با اشاره به اهمیت بسیار زیاد نیروهای جوان و مستعد در پیشرفت در زمینه‌های مختلف یک کشور، بیان کرد: هر کشوری که نیروی جوان متخصص و مستعد رشد داشته باشد می‌تواند به آینده درخشان خود امیدوار باشد و امروز نیز ما شاهد حضور دانش‌آموزان مستعد و تلاش‌گر استان هستیم و امیدواریم به برکت حضور این جوانان کوشا و پرتلاش، آینده درخشانی برای ایران در سطح بین‌المللی رقم بزنیم.

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به پتانسیل بسیار بالای استان به لحاظ ذخیره نیروی جوان مستعد و تلاش‌گر، خاطرنشان کرد: استان زنجان پتانسیل بسیار خوبی در زمینه نیروی جوان و مستعد شکوفایی دارد و به نوعی این ذخیره علمی تک‌ تیراندازهای جبهه جنگ علم و دانش هستند که باید به خوبی از این ظرفیت برای شکوفایی کشور استفاده کنیم و با پشتیبانی و حمایت در زمینه‌های مختلف، راه رشد این قشر محصل را فراهم سازیم.

دانش‌آموزان به منزله تک تیرانداز عرصه علم و دانش هستند

دانش‌آموزان به منزله تک تیرانداز عرصه علم و دانش هستند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha