• یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 00061879885
  • خبرنگار : 50037

حسین علی شرکایی سکان فرمانداری اسدآباد را به دست گرفت

حسین علی شرکایی سکان فرمانداری اسدآباد را به دست گرفت

ایسنا/همدان امروز در آیینی در سالن جلسات فرمانداری اسدآباد با حضور استاندار همدان و اعضای شورای اداری شهرستان، "حسین علی شرکایی" به عنوان سرپرست فرمانداری اسدآباد معرفی و از خدمات "سعید کتابی" فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم‌ تکریم و معارفه فرماندار اسدآباد  گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا از اقتدار و عظمت بالایی برخوردار است که نباید مبانی این اقتدار را فراموش کرد.
کیومرث سرمدی واله تصریح کرد:برای گفتمان و ارتباط و دادن و گرفتن امتیاز در عرصه ارتباطات بین المللی نیازمند ابزارهای مختلفی هستیم که این ابزارها در لایه‌های پنهانی توان میدانی و نظامی ما بوده و در لایه‌های آشکار میز مذاکرات می‌تواند موجب توانمندی علمی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی ما باشد.

وی با بیان اینکه اگر توان نظامی و عملیات میدانی ما دچار ضعف شود در گفتمان و دیپلماسی و گرفتن امتیاز در دنیا حرفی نخواهیم داشت ،خاطر نشان‌کرد: اگر امروز در دیپلماسی و ارتباط دنیا کشور ایران یک قطب مهم به شمار می رود و در قدرت های شرقی و غربی محل توجه  قرار گرفته به واسطه همین دو بال است یاد آور شد: شهید تهرانی مقدم پدر موشکی کشور و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مرد مقاومت و دفاع از مظلومین دنیا دو شهیدی هستند که در ایجاد این عظمت کشور نقش اساسی داشته‌اند.

از بی‌خبری جمعه به استان گردی جمعه رسیدیم

سرمدی واله با بیان این که انتخاب درست مردم ما را به جایی رساند که از بی خبری جمعه به استان گردی جمعه رسیدیم افزود: گفتمان برجامی یکی از جمله مواردی است که در حال پیگیری هستیم که باید نوید بدهیم که هر چه داریم از ایستادگی مردم است که مشکلات معیشتی و اقتصادی را تحمل کردند تا توانستیم به این نقطه برسیم.
وی با اشاره به اینکه دولت مردمی و مجلس انقلابی و پای کار بودن محصول انتخاب درست مردم بوده است ،خاطرنشان کرد :دشمنان بر آنند تا با پمپاژ یاس و ناامیدی به توده مردم و بزرگنمایی مشکلات و القای این مطالب که مسائل و مشکلات حل نخواهد شد اعتماد مردم را به انقلاب سلب کنند.

دولت و مجلس در حال آواربرداری مشکلات سال‌های گذشته است

سرمدی واله اظهار کرد: گردنه‌های سختی را گذراندیم، امروز دولت و  مجلس ما در حال آواربرداری گرفتاری و مشکلات در بُعد کلان و بُعد استانی و شهرستانی است که از گذشته‌های قبل مانده و نیاز به توجه دارد و باید این مشکلات تبیین شوند.

وی در ادامه گفت: استاندار همدان با نگاه و توجه و ارزش‌گذاری به نیروهای بومی، اسدآباد را نیز با همین دیدگاه سیاستگذاری کردند و فرماندار بومی برای شهرستان انتخاب کردند که از جنس مردم است.
سرمدی واله با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، تصریح کرد: شهرستان اسدآباد از سال ۸۵ تاکنون در بحث اشتغال دارای مشکل بوده و این امر معضل بزرگی را برای شهرستان رقم زده  و آمار بیکاری بالاست.

وی‌ضعیف بودن زیرساخت‌ها،اشتغال،معیشت، مشکلات کشاورزان و راه‌های بین مزارع را از جمله مشکلات موجود شهرستان برشمرد و یادآور شد: اسدآباد دارای پروژه‌های نیمه تمامی است که تکمیل این پروژه ها از مطالبات جدی مردم به شمار می رود.
نماینده مردم اسدآباد با تاکید بر اینکه انتخاب حسین علی شرکایی موجی از امید را  به دلیل بومی بودن به دل مردم شهرستان تزریق کرد، گفت: چابک سازی امور اجرایی و پیگیری‌های لازم، خدمت به مردم ، جذب سرمایه گذار، احصاء نقاط قوت و ضعف شهرستان از جمله درخواست هایی است که از فرماندار جدید شهرستان داریم.
وی همچنین  بر کار جهادی توسط فرماندار جدیدشهرستان و خدمتگزاری به مردم بدون وقت شناسی تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha