• سه‌شنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 00061762118
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

چه زمان حق هرمزگان از بنگاه های اقتصادی پرداخت می‌شود/زیرساخت قایقرانی بندرعباس جای تأسف دارد

چه زمان حق هرمزگان از بنگاه های اقتصادی پرداخت می‌شود/زیرساخت قایقرانی بندرعباس جای تأسف دارد

ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه سهم ورزش هرمزگان از اندکی درآمد بنگاه‌های اقتصادی واقع در شهر کجاست، عنوان کرد: چرا باید منتظر بمانیم تا یک فرد در یک بنگاه اقتصادی تصمیم بگیرد آیا برای حمایت از یک تیم ورزشی و یک قهرمان ورود کند یا خیر.

سید محمدرضا موسوی ظهر امروز (۱۶ شهریورماه) در هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: از دست دادن دو نوجوان در ساحل بندرعباس مصیبت بزرگی بود و باید ابراز تأسف کرد که این زخم قدیمی بر پیکره شهر بندرعباس مانده است.

وی بابیان اینکه بروز چنین اتفاقاتی به سبب نبود یک تفرجگاه مناسب در شهر بندرعباس است، عنوان کرد: حوضچه پشت استانداری قدیم هرمزگان به یکی از سازمان‌های شهرداری بندرعباس تحویل داده‌شده اما تاکنون اتفاق مثبتی در آن منطقه رخ نداده و بر مشکلات هم افزوده‌شده است.

موسوی ادامه داد: به‌عنوان شورای شهر مردم تأسف می‌خورم در شهر بندرعباس دختران ورزشکار قایقرانی مکان مناسبی برای استقرار وسایل و تعویض لباس در ساحل بندرعباس ندارند و وجود یک کانکس زیبنده بندرعباس نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه باید دولت جدید رویه عدالت محوری را دنبال کند، خاطرنشان کرد: با حضور شهردار منتخب بر مسند شهرداری بندرعباس امیدواریم این تغییر نگاه عملیاتی شود.

وی بابیان اینکه میزان مشارکت‌های اجتماعی از سوی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان نسبت به ایجاد رفاه و آسایش مردم آن‌گونه که بایدوشاید در حق مردم مناسب نیست، اضافه کرد: ثروت هرمزگان در اختیار بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان اما خدمات‌رسانی آن بر دوش شهرداری بندرعباس است و در مقابل طلب کمک و حمایت از مسئولیت‌های اجتماعی همچون ورزش، صنایع و بنگاه‌های اقتصادی با بندرعباس و هرمزگان غریبه می‌شوند.

موسوی با اشاره به اینکه سهم ورزش هرمزگان از اندکی درآمد بنگاه‌های اقتصادی واقع در شهر کجاست، عنوان کرد: چرا باید منتظر بمانیم تا یک فرد در یک بنگاه اقتصادی تصمیم بگیرد آیا برای حمایت از یک تیم ورزشی و یک قهرمان ورود کند یا خیر.

وی ادامه داد: وقت آن نرسیده با مطالبه مردمی حق هرمزگان از بنگاه‌های اقتصادی عملیاتی شود و دیگر غصه این موضوع را نخوریم.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس هوشمند سازی و شفافیت از دغدغه‌های اعضای شورای شهر است، افزود: تحقق این دو خواسته باعث از بین رفتن رانت و فساد می‌شود و نیاز به تلاش جدی برای محقق شدن این دو موضوع داریم.

موسوی بابیان اینکه در برخی پروژه‌های شهرداری بندرعباس نظارت درستی صورت نگرفته و برای جبران این مشکلات هزینه‌های گزافی باید صورت بگیرد، تصریح کرد: ایجاد فرآیندهایی برای اهدای یک پروژه به برخی پیمانکاران خاص جای تأسف دارد و به‌طور حتم پیگیری خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت این اقدامات برخی افراد سبب هدر رفت منابع مالی مردم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha