• یکشنبه / ۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 00061635765
  • منبع : نمایندگی ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

سال ۱۴۰۰ دوران وفور اعتبارات استان ایلام است 

سال ۱۴۰۰ دوران وفور اعتبارات استان ایلام است 

ایسنا/ایلام نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: منکر زحمات مسئولان استانی نیستیم، اما آمارهای غلط و بزرگ‌نمایی عملکردها، مشکلی است که گریبان استان را گرفته و باید واقعیت هایی که در استان وجود دارد به صورت صحیح اعلام شود.

علی اکبر بسطامی با حضور در برنامه زنده افق روشن از سیمای مرکز ایلام، اظهار کرد: استان ایلام دارای مواهب خدادادی زیادی است که با این حال، زیبنده ایلام نیست که در قعر جدول استان‌های توسعه یافته کشور باشد. 

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین ایرادات اصلی در بحث مدیریتی در کشور و استان بزرگنمایی عملکرد ها است، گفت: منکر زحمات مسوولین استانی نیستیم، اما آمارهای غلط و بزرگ‌نمایی عملکردها، مشکلی است که گریبان استان را گرفته و باید واقعیت هایی که در استان وجود دارد به صورت صحیح اعلام شود.
نماینده مردم ایلام در محلس شورای اسلامی اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ را به فضل خدا دوران وفور اعتبارات استان می دانم،  ۲۹۵ میلیارد تومان در تلفیق بودجه برای راه آهن استان در نظر گرفته شده است همچنین در برنامه ششم توسعه صراحتا اعلام شده که استان های نفتی باید به راه ریلی دسترسی پیدا کنند که ایلام، فاقد راه ریلی است.
بسطامی با بیان اینکه فقر مفرط در استان قابل هضم نیست و مسئولان باید به استان توجه بیشتری داشته باشند، ادامه داد:  مرز و همسایگی با کشور همسایه عراق یک مزیت است و کشور عراق با بازارچه مرزی چنگوله موافقت کرده است که مسئولین استانی باید از این موقعیت استقبال کتتد.
بسطامی در پایان به در پیش بودن ششمین دوره انتخابات شورای شهر ایلام اشاره کرد و گفت: در بحث شوراها، مجلس مسئولیت نظارتی دارد و مردم باید افرادی را انتخاب کنند که دارای سابقه اجرایی، کاردان و برای استان راهگشا باشند.
وی گفت: ۶۵۳ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر استان ایلام در ۲۷ شهر ثبت نام کردند که  از این تعداد، ۵۸۵ نفر مرد و ۶۸ نفر زن ثبت نام کردند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha