/تلويزيون و رقيبي جديد به نام شبكه‌ي نمايش خانگي/ محسن چگيني: مشخص بود «قهوه تلخ» فروش خوبي خواهد داشت

محسن چگيني معتقد است: شبكه‌ي نمايش خانگي فضاي توليد را براي عوامل سينما و تلويزيون بيشتر كرده است.

اين تهيه‌كننده‌ي تلويزيون در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره‌ي سيستم پخش سريال از طريق شبكه‌ي نمايش خانگي و تاثير آن بر سينما و تلويزيون اظهار كرد: شبكه‌ي نمايش خانگي از يك طرف فضايي را براي ديده شدن و فروش فيلم‌هاي سينمايي و سريال‌ها باز مي‌كند و البته از جهتي باعث مي‌شود فروش فيلم‌هاي سينمايي در گيشه با كاهش مواجه شود.

وي درباره‌ي سريال‌هاي «قهوه تلخ» و «قلب يخي» عنوان كرد: در مجموع هر دوي اين سريال‌ها كارهاي خوبي هستند و به همين دليل هم هست كه مردم از آنها استقبال كرده‌اند.

چگيني كه پيش از اين تهيه‌ي سريال‌هاي «مسافران»، «تاكسي پليس» و «چارخونه» را بر عهده داشته‌ است، در ادامه افزود: از ابتدا هم مشخص بود كه «قهوه تلخ» با فروش خوبي روبه‌رو خواهد شد؛ چون كارهاي آقاي مديري كلا شيرين است و مردم آنها را دوست دارند؛ مخصوصا كه مخاطبان به كار طنز هم احتياج بيشتري دارند.

وي در پايان درباره‌ي «قلب يخي» نيز گفت: «قلب يخي» هم سريالي است كه قصه‌ي آن جذابيت خاص خود را دارد و از كارگردان و هنرپيشه‌هاي خوبي هم برخوردار است.

به گزارش ايسنا، محسن چگيني اين روزها مجموعه تلويزيوني «ساختمان پزشكان» را در مرحله پيش توليد دارد. اين سريال به كارگرداني سروش صحت و تهيه‌كنندگي محسن چگيني طي روزهاي آتي در نياوران كليد مي‌خورد و محصول شبكه سه سيماست.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۴ آبان ۱۳۸۹ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8908-01624
  • خبرنگار :