• چهارشنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۱:۱۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99122721373
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

ثبت‌نام ۹۲۹ داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای شهر چهارمحال و بختیاری

ثبت‌نام ۹۲۹ داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای شهر چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام داوطلبان جهت شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان روز گذشته به پایان رسید، اظهار کرد: حدود ۹۲۹ داوطلب ثبت‌نام خود را جهت شرکت در انتخابات قطعی کردند.

جعفر مردانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تا آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان جهت شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرها در چهارمحال و بختیاری حدود ۹۲۹ داوطلب ثبت‌نام خود را قطعی کردند، اظهار کرد: از این تعداد ۸۶۲ نفر مرد و ۶۷ نفر را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از دواطلبانی که جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در استان ثبت‌نام کرده‌اند ۱۴۱ داوطلب دارای سابقه حضور در شورا را دارند و ۷۸۸ نفر سابقه حضور در شورای اسلامی را ندارند.

وی در خصوص آمار ثبت‌نام‌کنندگان جهت شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرها به تفکیک شهرستان، یادآور شد: از تعداد ۹۲۹ دواطلب ثبت‌نامی، ۲۴۹ داوطلب مربوط به شهرستان شهرکرد، ۵۸ داوطلب اردل، ۴۰ داوطلب شهرستان بن، ۱۱۴ داوطلب بروجن، ۴۰ داوطلب خانمیزا، ۲۴ داوطلب سامان، ۱۳۵ داوطلب از فارسان، ۱۳۷ داوطلب لردگان، ۵۶ داوطلب کوهرنگ و ۴۹ داوطلب نیز از شهرستان کیار است.

مردانی خاطرنشان کرد: از دواطلبان ثبت‌نام کننده جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای چهارمحال و بختیاری ۱۶ داوطلب دارای مدرک دکتری، ۲۱ داوطلب حوزوی، ۱۷۳ دارای فوق‌لیسانس، ۵۴۵ داوطلب دارای لیسانس، ۱۲۳ داوطلب دارای مدرک فوق‌دیپلم، ۳۲ نفر دیپلم و ۱۹ نیز دارای مدرک زیر دیپلم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰۶ داوطلب به‌صورت حضوری و ۶۲۳ داوطلب به‌صورت غیرحضوری در انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha